Dobroty sa zamerajú na občerstvenie predškolákov.
Autor OTS
Bratislava 31. mája (OTS) - Hero Česko a Slovensko, významný hráč v oblasti detskej výživy so svojou značkou Sunar a distribútor cereálnych tyčiniek Corny a džemov Schwartau, oslavuje 20 rokov na českom a slovenskom trhu, kde teraz uvádza novú značku Goodies. Ako prvá v Českej a Slovenskej republike sa zameria výhradne na stravu detí predškolského veku a prinesie portfólio nutrične vyvážených snackov špeciálne vyvinutých pre deti od 3 rokov. Čechy a Slovensko sú prvými krajinami, kde spoločnosť prezentuje značku Goodies.
Spoločnosť Hero vstúpila na český a slovenský trh v roku 2004 akvizíciou značky Sunar, ktorá je stále synonymom dojčenského mlieka. Odvtedy úspešne rozšírila svoju ponuku o ďalšie spotrebiteľsky obľúbené kvalitné produkty pod značkami Sunar, Corny a Schwartau. Dnes spravuje úspešné portfólio s obratom, ktorý sa blíži k 40 miliónom EUR na oboch trhoch.
"Hero reaguje na nedostatok ponuky na trhu, kde chýba vyvážené balené občerstvenie určené pre deti predškolského veku. Preto rozširuje svoje portfólio o značku Goodies, ktorá vychádza v ústrety potrebám rodičov predškolákov," vysvetľuje Vladimír Kučera, generálny riaditeľ spoločnosti Hero Česko a Slovensko.
Goodies sa zamerajú na vyváženú stravu, ktorá českým predškolákom chýba
Tento rok si spoločnosť Hero Česko a Slovensko objednala niekoľko odborných prieskumov na tému detskej stravy. Začiatkom tohto roka prieskum GFK zmapoval potravinové denníky 693 respondentov z radov rodičov detí vo veku od 4 mesiacov do 4 rokov. Výsledky ukázali, že až 77 % rodičov podáva deťom predškolského veku stravu určenú pre dospelých, ktorá pre deti nie je vždy vhodná. Pritom práve pestrá a vyvážená strava a celkový zdravý životný štýl v detstve sú zároveň prevenciou obezity v dospelosti.
Goodies je tak prvou značkou zameriavajúcou sa na výživu detí predškolského veku, ktorým chce ponúknuť nutrične vyvážené občerstvenie vyvinuté špeciálne pre ich vekovú skupinu. Desiata a olovrant je pre deti veľmi špecifickým a častým jedlom. Ako vyplýva z druhého prieskumu uskutočneného agentúrou STEM/MARK pre Hero Česko a Slovensko v apríli na reprezentatívnej vzorke viac ako 1 000 rodičov detí predškolského veku, 83 % predškolákov má dve desiaty a dve pätiny detí zjedia aspoň tri malé jedlá denne.
Pre rodičov ponúkne Goodies rýchly a pestrý variant ľahko použiteľného občerstvenia, ktoré môžu mať pre svoje deti vždy po ruke. Rodičom totiž chýba ponuka kvalitnej balenej desiaty v obchodoch, ako ukázal STEM/MARK – 53 % z nich to považuje za nedostatočné.
"Viac ako polovica rodičov nečíta ingrediencie na obale a často siaha po výrobkoch, ktoré nie sú vhodné pre predškolákov. Goodies chcú uľahčiť nakupovanie rodičom, aby sa uistili, že so značkou nikdy nesiahnu vedľa. Všetky produkty majú vyvážené zloženie a zároveň sú vyladené tak, aby sa deťom páčili a vďaka širokej ponuke si vyberie každý," dodáva Eva Vicherek, marketingová riaditeľka Hero Česko a Slovensko.
Tri produktové rady ponúknu tyčinky, chrumky a ovocné plátky
V portfóliu Goodies nájdu zákazníci tri produktové rady, v rámci ktorých si môžu vybrať z ovsených tyčiniek s celozrnnými vločkami a ovocím, zeleninovými a ovocnými chrumkami a ovocnými plátkami. Goodies snacky sú vhodnou alternatívou k desiatovým jedlám s vysokým podielom nevhodných tukov, pridaných cukrov, soli a umelých prísad, po ktorých bežne siaha mnoho detí a rodičov. Pri nákupe občerstvenia pre svoje deti už rodičia nebudú musieť dlho čítať ingrediencie v obchodoch a riešiť, či sú vhodné pre ich dieťa.
Goodies produkty sú dostupné v predajniach Kaufland, Tesco a COOP Jednota, v drogériách DM, Teta a 101 drogerie a na e-shopoch Alza a Mall.
Nové trhy a príchute – Goodies mieria na európsky trh
Produktové portfólio a varianty príchutí sa čoskoro rozšíria a budú uvedené na ďalšie trhy. V súčasnosti nájdete Goodies v Českej republike a na Slovensku. Hero so značkou Goodies plánuje v najbližších mesiacoch expandovať na ďalšie európske trhy.
"Otvárame nový segment, ktorý ponúka obrovský potenciál nielen na českom a slovenskom trhu. Chceme, aby sa dobroty Goodies stali synonymom detských snackov rovnako, ako sa Sunar stal synonymom kvalitnej výživy dojčiat a batoliat," dodáva Vladimír Kučera, generálny riaditeľ spoločnosti Hero Česko a Slovensko.
Hero Česko a Slovensko chce zaujať vedúce postavenie v oblasti výživy detí starších ako 3 roky a odhaduje, že tento segment môže v budúcnosti dosiahnuť 1/3 obratu spoločnosti v kategórii detskej výživy. Spoločnosť si stanovila rozširovanie a zlepšovanie produktov pre túto zanedbávanú cieľovú skupinu ako dlhodobý záväzok so zameraním na špecifické požiadavky detí predškolského veku a už pracuje na rozširovaní svojho portfólia.
https://www.goodies-snacks.com/sk
Spoločnosť Hero vstúpila na český a slovenský trh v roku 2004 akvizíciou značky Sunar, ktorá je stále synonymom dojčenského mlieka. Odvtedy úspešne rozšírila svoju ponuku o ďalšie spotrebiteľsky obľúbené kvalitné produkty pod značkami Sunar, Corny a Schwartau. Dnes spravuje úspešné portfólio s obratom, ktorý sa blíži k 40 miliónom EUR na oboch trhoch.
"Hero reaguje na nedostatok ponuky na trhu, kde chýba vyvážené balené občerstvenie určené pre deti predškolského veku. Preto rozširuje svoje portfólio o značku Goodies, ktorá vychádza v ústrety potrebám rodičov predškolákov," vysvetľuje Vladimír Kučera, generálny riaditeľ spoločnosti Hero Česko a Slovensko.
Goodies sa zamerajú na vyváženú stravu, ktorá českým predškolákom chýba
Tento rok si spoločnosť Hero Česko a Slovensko objednala niekoľko odborných prieskumov na tému detskej stravy. Začiatkom tohto roka prieskum GFK zmapoval potravinové denníky 693 respondentov z radov rodičov detí vo veku od 4 mesiacov do 4 rokov. Výsledky ukázali, že až 77 % rodičov podáva deťom predškolského veku stravu určenú pre dospelých, ktorá pre deti nie je vždy vhodná. Pritom práve pestrá a vyvážená strava a celkový zdravý životný štýl v detstve sú zároveň prevenciou obezity v dospelosti.
Goodies je tak prvou značkou zameriavajúcou sa na výživu detí predškolského veku, ktorým chce ponúknuť nutrične vyvážené občerstvenie vyvinuté špeciálne pre ich vekovú skupinu. Desiata a olovrant je pre deti veľmi špecifickým a častým jedlom. Ako vyplýva z druhého prieskumu uskutočneného agentúrou STEM/MARK pre Hero Česko a Slovensko v apríli na reprezentatívnej vzorke viac ako 1 000 rodičov detí predškolského veku, 83 % predškolákov má dve desiaty a dve pätiny detí zjedia aspoň tri malé jedlá denne.
Pre rodičov ponúkne Goodies rýchly a pestrý variant ľahko použiteľného občerstvenia, ktoré môžu mať pre svoje deti vždy po ruke. Rodičom totiž chýba ponuka kvalitnej balenej desiaty v obchodoch, ako ukázal STEM/MARK – 53 % z nich to považuje za nedostatočné.
"Viac ako polovica rodičov nečíta ingrediencie na obale a často siaha po výrobkoch, ktoré nie sú vhodné pre predškolákov. Goodies chcú uľahčiť nakupovanie rodičom, aby sa uistili, že so značkou nikdy nesiahnu vedľa. Všetky produkty majú vyvážené zloženie a zároveň sú vyladené tak, aby sa deťom páčili a vďaka širokej ponuke si vyberie každý," dodáva Eva Vicherek, marketingová riaditeľka Hero Česko a Slovensko.
Tri produktové rady ponúknu tyčinky, chrumky a ovocné plátky
V portfóliu Goodies nájdu zákazníci tri produktové rady, v rámci ktorých si môžu vybrať z ovsených tyčiniek s celozrnnými vločkami a ovocím, zeleninovými a ovocnými chrumkami a ovocnými plátkami. Goodies snacky sú vhodnou alternatívou k desiatovým jedlám s vysokým podielom nevhodných tukov, pridaných cukrov, soli a umelých prísad, po ktorých bežne siaha mnoho detí a rodičov. Pri nákupe občerstvenia pre svoje deti už rodičia nebudú musieť dlho čítať ingrediencie v obchodoch a riešiť, či sú vhodné pre ich dieťa.
Goodies produkty sú dostupné v predajniach Kaufland, Tesco a COOP Jednota, v drogériách DM, Teta a 101 drogerie a na e-shopoch Alza a Mall.
Nové trhy a príchute – Goodies mieria na európsky trh
Produktové portfólio a varianty príchutí sa čoskoro rozšíria a budú uvedené na ďalšie trhy. V súčasnosti nájdete Goodies v Českej republike a na Slovensku. Hero so značkou Goodies plánuje v najbližších mesiacoch expandovať na ďalšie európske trhy.
"Otvárame nový segment, ktorý ponúka obrovský potenciál nielen na českom a slovenskom trhu. Chceme, aby sa dobroty Goodies stali synonymom detských snackov rovnako, ako sa Sunar stal synonymom kvalitnej výživy dojčiat a batoliat," dodáva Vladimír Kučera, generálny riaditeľ spoločnosti Hero Česko a Slovensko.
Hero Česko a Slovensko chce zaujať vedúce postavenie v oblasti výživy detí starších ako 3 roky a odhaduje, že tento segment môže v budúcnosti dosiahnuť 1/3 obratu spoločnosti v kategórii detskej výživy. Spoločnosť si stanovila rozširovanie a zlepšovanie produktov pre túto zanedbávanú cieľovú skupinu ako dlhodobý záväzok so zameraním na špecifické požiadavky detí predškolského veku a už pracuje na rozširovaní svojho portfólia.
https://www.goodies-snacks.com/sk