Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Utorok 26. november 2024Meniny má Kornel
< sekcia Magazín

K Park poskytne mestám miesto pre aktívny relax na čerstvom vzduchu

K PARK POSKYTNE MESTÁM ATRAKTÍVNE MIESTO PRE AKTÍVNYRELAX NA ČERSTVOM VZDUCHU Foto: Kaufland

Nový projekt spoločnosti Kaufland ponúka mestám oddych v exteriéri, najmä pre mladých ľudí. Do prvého ročníka sa zapojilo 36 miest a mestských častí z celého Slovenska.

Bratislava 29. decembra (OTS) - Sedem z nich získa na základe hlasovania verejnosti od reťazca športovo-oddychový areál K Park.

Cieľom je dostať mladšie vekové ročníky od počítačov či mobilov na čerstvý vzduch, ideálne aj s partiou kamarátov, s ktorými si môžu zašportovať. V K Parku nájdu rozmanité príležitosti na športové aktivity – jazdu na skateboarde, streetball, ping pong, môžu si vyskúšať svoje schopnosti na lezeckej stene či zacvičiť si na workoutovej konštrukcii. Nechýbajú ani lavičky a trávnatá plocha na piknik.

>

MLADÍ ĽUDIA MÁLO ŠPORTUJÚ
Prečo sú miesta na športovanie pre mladých také dôležité? Výsledky štúdie Svetovej zdravotníckej organizácie (2019) o fyzických aktivitách dospievajúcich sú alarmujúce. Potvrdzujú, že nemajú dostatok pohybu, čo nepriaznivo ovplyvňuje ich zdravie. Viac než 80% z nich nespĺňa odporúčanie aspoň jednej fyzickej aktivity denne. Je známe, že aktívny životný štýl počas dospievania posilňuje celkovú imunitu, zdravý vývoj, rast kostí, spevnenie svalstva a obmedzuje obezitu. Spoločné športové aktivity s priateľmi priaznivo ovplyvňujú aj psychiku mladých ľudí. Všetky tieto pozitívne návyky, ktoré si osvoja počas dospievania, výrazne ovplyvnia ich život v dospelosti.



Projektom K Park chceme prispieť k tomu, aby mladí ľudia opäť našli záľubu v pohybe a aktívnom relaxe na vzduchu. Budeme radi, ak sa naše športovo-oddychové areály stanú miestom, kde sa tínedžeri, ale nielen oni, budú radi stretávať a športovať,“ hovorí Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.

HLASOVANIE ŠTARTUJE 6. JANUÁRA
O tom, ktorých sedem miest a mestských častí získa od reťazca K Park, rozhodne hlasovanie na stránke www.kauflandpark.sk, ktoré odštartuje 6. januára a potrvá až do 16. februára 2022.

Zapojiť sa môže každý, kto sa na stránke zaregistruje. Každý deň môže mestu či mestskej časti poslať jeden svoj hlas. Počet odovzdaných hlasov sa prepočíta na počet obyvateľov miest alebo mestských častí, takže šance na výhru budú vyrovnané.

Výsledky budú známe na druhý deň po skončení hlasovania. Všetci, ktorí sa doň zapojili, môžu súťažiť o 30 smartfónov.

Viac informácií nájdete na www.kauflandpark.sk.