Taký je nový program Voľba sládkov na podporu pohostinstiev a reštaurácií.
Autor OTS
Bratislava 28. mája (OTS) - Pivovary Topvar posilňujú národnú pivnú kultúru a investujú do rozvoja návštevnosti pohostinstiev a reštaurácií. Od mája v rámci programu Voľba sládkov ponúknu v takmer dvesto podnikoch nové a ojedinelé várky pív. Jednotlivé novinky budú dostupné po celom Slovensku počas dvanástich mesiacov a to tak, aby sa ponuka obmieňala približne každé štyri týždne. Pivári budú môcť ochutnať až dvanásť unikátnych čapovaných pív, ktoré nie sú v danom pohostinstve či reštaurácii bežné.
Na návštevníkov takmer dvesto pohostinstiev a reštaurácií, ktorí čapujú pivá z ponuky Pivovarov Topvar, čaká od mája príjemné prekvapenie. Čo mesiac, to iný špeciál, aj tak by sa dala opísať nová iniciatíva Voľba sládkov na podporu pivnej kultúry na Slovensku. „V minulom roku sa nám podarilo opätovne oživiť záujem o čapované pivo. Ľudia sa opäť začínajú viac zaujímať o zážitok, aký im ponúkne čerstvo načapované pivo a keď si ho vychutnávajú spoločne s priateľmi,“ opisuje vývoj záujmu Branislav Kubiš, národný kanálový manažér pre On Trade z Pivovarov Topvar.
Voľba sládkov je výsledkom úzkej spolupráce medzi Pivovarmi Topvar a majiteľmi a prevádzkovateľmi pohostinstiev a reštaurácií, aby spoločne zvýšili záujem o čapované pivo, pomohli udržať podnikom ich stálych zákazníkov a zaujať aj nových hostí. Minulý rok k tomu prispelo aj uvedenie noviniek, ako sú špeciálna limitovaná ponuka piva Šariš Lavína, nepasterizovaný Gambrinus 10, Radegast Rýdzo Horká 12 či pšeničné pivo Fénix. „Pre Voľbu sládkov sa každý mesiac pripraví jedna pivná novinka, akú zvyčajne na výčape zapojenej prevádzky nenájdete. V máji sme takto pre slovenských milovníkov piva navarili Velkopopovický Kozel Kvasničák, špeciálny nefiltrovaný a nepasterizovaný ležiak obohatený pivovarskými kvasnicami, ktorý ako prví mohli v máji ochutnať práve v prevádzkach, ktoré sú zapojené do Voľby sládkov. Ďalšia špeciálna ponuka, ktorá sa už pripravuje, bude Gambrinus nepasterizovaná 12,“ láka na novinky Petr Kofroň, vrchný sládok z Plzeňského Prazdroja, kde sa obe tieto novinky pre slovenské prevádzky varia.
Starostlivosť o zákazníka a pivnú kultúru dokáže zvýšiť tržby prevádzok
Skúsenosti ukazujú, aké sú cesty na oživenie slovenského pivného trhu a zvyšovanie kvalitu pivnej kultúry, ktorá má u nás stáročnú históriu. Kvalitu piva, ktoré opúšťa brány pivovarov, garantuje tím sládkov. Na to, aby si ho pivári mohli vychutnať v čo najvyššej kvalite, spolupracujú Pivovary Topvar s majiteľmi, prevádzkovateľmi a výčapníkmi v oblasti servisu a rozvoja služieb. To zahŕňa zaistenie 100-percentných podmienok pre skladovanie piva, jeho čapovanie, starostlivosť o výčapné zariadenia a správne podávanie. „Ročne preškolíme zamestnancov takmer tisíc prevádzok prostredníctvom programu Cech pivných majstrov a v školiacom module Cervesario pivná akadémia sa staráme aj nové posily, študentov záverečných ročníkov vybraných stredných škôl. Rozvíjame nové koncepty pohostinstiev a reštaurácií, pomáhame pri návrhoch úprav a vylepšení interiéru, dokážeme ponúknuť nápady na atraktívne jedlá na jedálnom lístku, ktoré sa krásne párujú s pivom,“ vysvetľuje Branislav Kubiš a dodáva: „Pivovary Topvar priniesli pred pár rokmi do slovenských podnikov tankovú technológiu a dokážeme ju pripraviť na mieru podľa potrieb zákazníkov, dokonca tak, že v súčasnosti sa na trhu nenájdu dve rovnaké. Dopad nášho úsilia sme videli už v minulom roku. Podarilo sa nám naštartovať oživenie záujmu o čapované pivo a verím, že Voľba sládkov vnesie do neho ďalší nový vietor.“
Skúsenosti potvrdzujú, že konzumenti ocenia, ak v pohostinstvách a reštauráciách nájdu aj nový zážitok. Ak tieto navyše dokážu ponúknuť kvalitné služby a starostlivosť, ich tržby sa môžu zdvihnúť až o 10 % a zákazník sa do nich rád opakovane vracia. Počas nasledujúcich dvanástich mesiacov budú mať ďalší dôvod naviac - vďaka ponuke špeciálov z programu Voľba sládkov. Viac informácií na www.pivovarytopvar.sk.
Na návštevníkov takmer dvesto pohostinstiev a reštaurácií, ktorí čapujú pivá z ponuky Pivovarov Topvar, čaká od mája príjemné prekvapenie. Čo mesiac, to iný špeciál, aj tak by sa dala opísať nová iniciatíva Voľba sládkov na podporu pivnej kultúry na Slovensku. „V minulom roku sa nám podarilo opätovne oživiť záujem o čapované pivo. Ľudia sa opäť začínajú viac zaujímať o zážitok, aký im ponúkne čerstvo načapované pivo a keď si ho vychutnávajú spoločne s priateľmi,“ opisuje vývoj záujmu Branislav Kubiš, národný kanálový manažér pre On Trade z Pivovarov Topvar.
Voľba sládkov je výsledkom úzkej spolupráce medzi Pivovarmi Topvar a majiteľmi a prevádzkovateľmi pohostinstiev a reštaurácií, aby spoločne zvýšili záujem o čapované pivo, pomohli udržať podnikom ich stálych zákazníkov a zaujať aj nových hostí. Minulý rok k tomu prispelo aj uvedenie noviniek, ako sú špeciálna limitovaná ponuka piva Šariš Lavína, nepasterizovaný Gambrinus 10, Radegast Rýdzo Horká 12 či pšeničné pivo Fénix. „Pre Voľbu sládkov sa každý mesiac pripraví jedna pivná novinka, akú zvyčajne na výčape zapojenej prevádzky nenájdete. V máji sme takto pre slovenských milovníkov piva navarili Velkopopovický Kozel Kvasničák, špeciálny nefiltrovaný a nepasterizovaný ležiak obohatený pivovarskými kvasnicami, ktorý ako prví mohli v máji ochutnať práve v prevádzkach, ktoré sú zapojené do Voľby sládkov. Ďalšia špeciálna ponuka, ktorá sa už pripravuje, bude Gambrinus nepasterizovaná 12,“ láka na novinky Petr Kofroň, vrchný sládok z Plzeňského Prazdroja, kde sa obe tieto novinky pre slovenské prevádzky varia.
Starostlivosť o zákazníka a pivnú kultúru dokáže zvýšiť tržby prevádzok
Skúsenosti ukazujú, aké sú cesty na oživenie slovenského pivného trhu a zvyšovanie kvalitu pivnej kultúry, ktorá má u nás stáročnú históriu. Kvalitu piva, ktoré opúšťa brány pivovarov, garantuje tím sládkov. Na to, aby si ho pivári mohli vychutnať v čo najvyššej kvalite, spolupracujú Pivovary Topvar s majiteľmi, prevádzkovateľmi a výčapníkmi v oblasti servisu a rozvoja služieb. To zahŕňa zaistenie 100-percentných podmienok pre skladovanie piva, jeho čapovanie, starostlivosť o výčapné zariadenia a správne podávanie. „Ročne preškolíme zamestnancov takmer tisíc prevádzok prostredníctvom programu Cech pivných majstrov a v školiacom module Cervesario pivná akadémia sa staráme aj nové posily, študentov záverečných ročníkov vybraných stredných škôl. Rozvíjame nové koncepty pohostinstiev a reštaurácií, pomáhame pri návrhoch úprav a vylepšení interiéru, dokážeme ponúknuť nápady na atraktívne jedlá na jedálnom lístku, ktoré sa krásne párujú s pivom,“ vysvetľuje Branislav Kubiš a dodáva: „Pivovary Topvar priniesli pred pár rokmi do slovenských podnikov tankovú technológiu a dokážeme ju pripraviť na mieru podľa potrieb zákazníkov, dokonca tak, že v súčasnosti sa na trhu nenájdu dve rovnaké. Dopad nášho úsilia sme videli už v minulom roku. Podarilo sa nám naštartovať oživenie záujmu o čapované pivo a verím, že Voľba sládkov vnesie do neho ďalší nový vietor.“
Skúsenosti potvrdzujú, že konzumenti ocenia, ak v pohostinstvách a reštauráciách nájdu aj nový zážitok. Ak tieto navyše dokážu ponúknuť kvalitné služby a starostlivosť, ich tržby sa môžu zdvihnúť až o 10 % a zákazník sa do nich rád opakovane vracia. Počas nasledujúcich dvanástich mesiacov budú mať ďalší dôvod naviac - vďaka ponuke špeciálov z programu Voľba sládkov. Viac informácií na www.pivovarytopvar.sk.