Doprajte si Chute Slovenska s novou privátnou značkou spoločnosti BILLA.
Bryndzu majú radi 8 z 10 ľudí na Slovensku a pre tretinu z nás je najobľúbenejšou typicky slovenskou potravinou. Oceňujeme na nej nezameniteľnú chuť a najviac si ju spájame s bryndzovými haluškami. Veľmi nám však chutia aj korbáčiky, parenica či oštiepok, zistil prieskum spoločnosti BILLA*. Nielen tradičné výrobky zo syra, mäso, ale tiež čerstvé ovocie a zeleninu, med, pečivo, mäsové výrobky, nápoje či slané pochutiny prináša BILLA pod svojou novou privátnou značkou Chute Slovenska. V tejto značke sa spája kvalita lokálnych produktov vyrobených na Slovensku s hrdosťou na tradičné receptúry, ktoré milujú celé generácie.
Foto: BILLA
„Značka Chute Slovenska zjednocuje náš sortiment produktov typickej slovenskej kuchyne. Kým doposiaľ si zákazníčky a zákazníci mohli tradičné lokálne výrobky zakúpiť pod našimi značkami BILLA, BILLA Premium či Slovenská farma, teraz nájdu všetky produkty v jednotných obaloch Chute Slovenska. Okrem toho, že už existujúce výrobky prešli rebrandingom, nová značka Chute Slovenska ponúka aj desiatky nových produktov, od rôznych druhov salám cez smotanové nátierky až po kvalitnú plnotučnú bryndzu,“ vysvetľuje Albena Georgieva, COO BILLA Slovensko. Keďže jej funkciu nahradila nová značka typických potravín vyrobených na Slovensku, privátnu značku Slovenská farma, prinášajúcu lokálne mäso a čerstvé ovocie a zeleninu, už BILLA nebude mať v ponuke.
So slovenskou symbolikou
Produkty novej značky Chute Slovenska vyrábajú lokálni producenti priamo na Slovensku a mnohé z nich majú potvrdený minimálne 75 % podiel surovín domáceho pôvodu. Väčšinu týchto výrobkov nájdeme celoročne vo všetkých predajniach BILLA, no v ponuke budú aj sezónne potraviny a regionálny sortiment. Aktuálne BILLA pod značkou Chute Slovenska prináša približne 200 potravín, postupne by sa ich počet mal zvýšiť až na 500. Všimnúť si ich v regáloch BILLA je jednoduché, na obaloch totiž majú slovenský motív zvýraznený modrou farbou. „Odkazom na Slovensko je aj ilustrácia lokálnych dominánt, ako sú Bratislavský hrad, Lomnický štít, Dražovský kostolík, tradičná chalúpka či Spišský hrad. Pri príprave dizajnu tejto značky sme najväčší dôraz kládli na modernú interpretáciu slovenskej témy, pretože modernosť, elegancia a jednoduchosť sú jednými zo základných prvkov komunikácie spoločnosti BILLA,“ uzatvára Denisa Pernicová, vedúca oddelenia strategického marketingu BILLA Slovensko.
Foto: BILLA