Organizátori odbornej marketingovej konferencie InternetRulezz 2013 – All about Facebook predstavili kompletný program na 3. decembra 2013.
Autor OTS
Bratislava 18. novembra (OTS) - Okrem Petra Podolinskeho z Facebooku sa na konferencii predstaví ďalších 17 špecialistov na sociálne médiá.
Prvý blok konferencie InternetRulezz 2013 – All about Facebook bude venovaný tomu najlepšiemu z domova aj zo sveta. Ako prvý príde s novinkami priamo z Facebooku Peter Podolinsky, po ňom s témou lajkovania Josef Šlerka a Šimon Šicko z Pixel Federation prezradí, ako sa z herného nadšenca môže stať developer vlastných hier.
Čo robíme na Facebooku zle a ako to robiť dobre? Presne o tom bude druhý blok tretieho ročníka konferencie, ktorá sa uskutoční už 3. decembra. Na svoje si tu prídu aj priaznivci PR vďaka vstupu Adama Reinbergera z Contra Media s názvom Ako (ne)robiť chyby v PR na Facebooku. Formátov reklamy na Facebooku pribúda a začína ich byť priveľa. Svetlo do problematiky prinesie Martin Horváth z Etargetu.
Tretí blok bude venovaný Panelovej diskusii o budúcnosti Facebooku. V tomto bloku sa predstaví aj Igor Brossmann s riešením, ako osloviť Facebookom ľudí, ktorí na ňom nie sú a Miroslav Švec s témou NeuroFacebook prinesie nový marketingový pohľad na využitie Facebooku.
Posledný blok predstaví najlepšie komunikačné riešenia na Facebooku. Ako sa na Slovensku líšia veľkí klienti od tých menších? Aj o tom príde porozprávať Patrik Barták z Pizza SEO. Štvrtý blok konferencie uzavrie Tomáš Vatrt z Adbee digital s príspevkom Čo nám Facebook dal a vzal v roku 2013.
V druhej sále prebehnú po prvýkrát tri bloky workshopov zamerané na praktické tipy, ako napríklad správne zacielenie a nastavenie kampaní na Facebooku, aké vizuály sú v trende a akú úlohu zohráva video v komunikácii.
Súťažiam na Facebooku a ich nástrahám bude venovaný workshop pod vedením Juraja Horného z Triad Advertising. V poslednom bloku sa účastníci workshopov dozvedia, ako spravovať stránku so státisícmi fanúšikov a ako spravovať globálnu stránku celosvetovej značky zo Slovenska.
Na záver InternetRulezz 2013 – All about Facebook predstavia organizátori shortlisty súťaže FbRulezz 2013, teda prehľad toho najlepšieho na Facebooku z dielne slovenských marketérov.
Prihlasovanie na konferenciu prebieha online na stránke InternetRulezz 2013.
O Rulezz
RULEZZ.SK je séria odborných konferencií, súťaží a eventov. Organizátorom je spoločnosť Marketers, s.r.o., ktorá od roku 2011 organizuje popredné konferencie na Slovensku a v Českej republike: MobileRulezz, InternetRulezz a OohRulezz. Súčasťou odborných konferencií je aj niekoľko brandžových súťaží (AppsRulezz, FbRulezz, AdboardsRulezz).
O FbRulezz 2013
Facebook je fenoménom súčasnosti. Bezkonkurenčne najnavštevovanejší web Slovákmi, veľké množstvo reklamných a marketingových nástrojov a potenciál pre virálne šírenie posolstiev z neho robia dnes takmer ideálnu komunikačnú platformu pre široké spektrum značiek a zadávateľov reklamy.
Súťaž FbRulezz 2013 chce predstaviť najlepšie slovenské marketingové a komunikačné riešenia na Facebooku a oceniť ich z pohľadu kreativity a zmysluplného využitia najmä pre značky a firmy.
Prihláška do druhého ročníka súťaže je opäť bezplatná, práce môžu slovenskí tvorcovia a marketéri prihlasovať do troch hlavných kategórií: Facebook stránky, Facebook aplikácie a Najlepšie využitie Facebooku. Súčasťou FbRulezz 2013 je aj špeciálna kategória Najlepšia nebrandovaná Facebook stránka.
O víťazoch bude rozhodovať odborná porota, kompletné pravidlá FbRulezz 2013 nájdete v Štatúte súťaže.
Prvý blok konferencie InternetRulezz 2013 – All about Facebook bude venovaný tomu najlepšiemu z domova aj zo sveta. Ako prvý príde s novinkami priamo z Facebooku Peter Podolinsky, po ňom s témou lajkovania Josef Šlerka a Šimon Šicko z Pixel Federation prezradí, ako sa z herného nadšenca môže stať developer vlastných hier.
Čo robíme na Facebooku zle a ako to robiť dobre? Presne o tom bude druhý blok tretieho ročníka konferencie, ktorá sa uskutoční už 3. decembra. Na svoje si tu prídu aj priaznivci PR vďaka vstupu Adama Reinbergera z Contra Media s názvom Ako (ne)robiť chyby v PR na Facebooku. Formátov reklamy na Facebooku pribúda a začína ich byť priveľa. Svetlo do problematiky prinesie Martin Horváth z Etargetu.
Tretí blok bude venovaný Panelovej diskusii o budúcnosti Facebooku. V tomto bloku sa predstaví aj Igor Brossmann s riešením, ako osloviť Facebookom ľudí, ktorí na ňom nie sú a Miroslav Švec s témou NeuroFacebook prinesie nový marketingový pohľad na využitie Facebooku.
Posledný blok predstaví najlepšie komunikačné riešenia na Facebooku. Ako sa na Slovensku líšia veľkí klienti od tých menších? Aj o tom príde porozprávať Patrik Barták z Pizza SEO. Štvrtý blok konferencie uzavrie Tomáš Vatrt z Adbee digital s príspevkom Čo nám Facebook dal a vzal v roku 2013.
V druhej sále prebehnú po prvýkrát tri bloky workshopov zamerané na praktické tipy, ako napríklad správne zacielenie a nastavenie kampaní na Facebooku, aké vizuály sú v trende a akú úlohu zohráva video v komunikácii.
Súťažiam na Facebooku a ich nástrahám bude venovaný workshop pod vedením Juraja Horného z Triad Advertising. V poslednom bloku sa účastníci workshopov dozvedia, ako spravovať stránku so státisícmi fanúšikov a ako spravovať globálnu stránku celosvetovej značky zo Slovenska.
Na záver InternetRulezz 2013 – All about Facebook predstavia organizátori shortlisty súťaže FbRulezz 2013, teda prehľad toho najlepšieho na Facebooku z dielne slovenských marketérov.
Prihlasovanie na konferenciu prebieha online na stránke InternetRulezz 2013.
O Rulezz
RULEZZ.SK je séria odborných konferencií, súťaží a eventov. Organizátorom je spoločnosť Marketers, s.r.o., ktorá od roku 2011 organizuje popredné konferencie na Slovensku a v Českej republike: MobileRulezz, InternetRulezz a OohRulezz. Súčasťou odborných konferencií je aj niekoľko brandžových súťaží (AppsRulezz, FbRulezz, AdboardsRulezz).
O FbRulezz 2013
Facebook je fenoménom súčasnosti. Bezkonkurenčne najnavštevovanejší web Slovákmi, veľké množstvo reklamných a marketingových nástrojov a potenciál pre virálne šírenie posolstiev z neho robia dnes takmer ideálnu komunikačnú platformu pre široké spektrum značiek a zadávateľov reklamy.
Súťaž FbRulezz 2013 chce predstaviť najlepšie slovenské marketingové a komunikačné riešenia na Facebooku a oceniť ich z pohľadu kreativity a zmysluplného využitia najmä pre značky a firmy.
Prihláška do druhého ročníka súťaže je opäť bezplatná, práce môžu slovenskí tvorcovia a marketéri prihlasovať do troch hlavných kategórií: Facebook stránky, Facebook aplikácie a Najlepšie využitie Facebooku. Súčasťou FbRulezz 2013 je aj špeciálna kategória Najlepšia nebrandovaná Facebook stránka.
O víťazoch bude rozhodovať odborná porota, kompletné pravidlá FbRulezz 2013 nájdete v Štatúte súťaže.