Oficiálna facebooková stránka spoločnosti Lidl Slovenská republika, v.o.s. má aktuálne 115 015 fanúšikov*, spustená pritom bola len začiatkom marca 2013.
Autor OTS
Bratislava 31. júla (OTS) - Lidl je na sociálnych sieťach jasným lídrom medzi obchodnými reťazcami na Slovensku. Má totiž viac fanúšikov ako všetci jeho konkurenti dokopy.
„Počet facebookových fanúšikov je pre nás príjemným prekvapením a zároveň potvrdením, že sme sa vybrali správnou cestou. Sociálne siete sú predovšetkým o kvalitnom obsahu a je v súlade s filozofiou našej spoločnosti ponúkať kvalitu v každej oblasti,“ povedal Tomáš Bezák, PR manažér spoločnosti Lidl, a dodal: „Najdôležitejšia je pre nás spätná väzba od zákazníkov. Teší nás, že veľká väčšina príspevkov je pozitívna. Samozrejme sa vyskytnú aj kritické reakcie, ktoré sú pre nás podnetmi na skvalitnenie našich produktov a služieb.“
Tesco (53 330 fanúšikov), Billa (29 976), Kaufland (17 088), CBA (Fest Market CBA – 1237), Carrefour (832), Coop Jednota (770), Moja Samoška (502), Terno (69), Bala (54) a Fresh (24) majú na Facebooku dokopy 103 822 priaznivcov, Lidl svoju konkurenciu prevyšuje o viac ako 10 000 fanúšikov. Všetky spomenuté profily pritom majú dlhšiu históriu.
Obľúbenosť Lidlu potvrdzuje aj aktuálna výročná štatistika najpoužívanejšieho internetového vyhľadávača – Google Zeitgeist 2012. Z údajov o preferenciách slovenských používateľov internetu vyplynulo, že Lidl bol v minulom roku najvyhľadávanejším maloobchodným reťazcom. Zákazníci si zvykli aj na ďalšie formy internetovej komunikácie - videá na profile LIDL Slovensko si na YouTube každý mesiac pozrú tisíce ľudí.
* Údaje o počte fanúšikov k 30.07.2013 o 11:30.
O spoločnosti Lidl
Spoločnosť Lidl Slovenská republika, v.o.s. otvorila svoje prvé predajne na Slovensku v roku 2004. Počas jej pôsobenia na slovenskom trhu sa jej podarilo rozšíriť obchodnú sieť na 121. predajní.
Spoločnosť Lidl pravidelne pripravuje pre svojich zákazníkov zľavové akcie a špeciálne tematické týždne. Okrem potravinárskeho sortimentu sú v rámci týchto akcií ponúkané aj potreby pre domácnosť, kanceláriu, šport, zábavu alebo domácich majstrov.
Okrem značkových výrobkov nájdu zákazníci v regáloch obchodov Lidl tiež vynikajúce produkty predávané pod vlastnou značkou ako aj široký výber mliečnych a chladených výrobkov, údenín, rýb a hydinového mäsa. Navyše denne nechýba čerstvé ovocie, zelenina a rozmanitý výber pečiva. Celý sortiment tovaru neustále podlieha prísnej kontrole kvality a len dodávatelia, ktorí spĺňajú tieto vysoké normy kvality, môžu svoj tovar do Lidlu dodávať.
Viac informácií na www.lidl.sk
„Počet facebookových fanúšikov je pre nás príjemným prekvapením a zároveň potvrdením, že sme sa vybrali správnou cestou. Sociálne siete sú predovšetkým o kvalitnom obsahu a je v súlade s filozofiou našej spoločnosti ponúkať kvalitu v každej oblasti,“ povedal Tomáš Bezák, PR manažér spoločnosti Lidl, a dodal: „Najdôležitejšia je pre nás spätná väzba od zákazníkov. Teší nás, že veľká väčšina príspevkov je pozitívna. Samozrejme sa vyskytnú aj kritické reakcie, ktoré sú pre nás podnetmi na skvalitnenie našich produktov a služieb.“
Tesco (53 330 fanúšikov), Billa (29 976), Kaufland (17 088), CBA (Fest Market CBA – 1237), Carrefour (832), Coop Jednota (770), Moja Samoška (502), Terno (69), Bala (54) a Fresh (24) majú na Facebooku dokopy 103 822 priaznivcov, Lidl svoju konkurenciu prevyšuje o viac ako 10 000 fanúšikov. Všetky spomenuté profily pritom majú dlhšiu históriu.
Obľúbenosť Lidlu potvrdzuje aj aktuálna výročná štatistika najpoužívanejšieho internetového vyhľadávača – Google Zeitgeist 2012. Z údajov o preferenciách slovenských používateľov internetu vyplynulo, že Lidl bol v minulom roku najvyhľadávanejším maloobchodným reťazcom. Zákazníci si zvykli aj na ďalšie formy internetovej komunikácie - videá na profile LIDL Slovensko si na YouTube každý mesiac pozrú tisíce ľudí.
* Údaje o počte fanúšikov k 30.07.2013 o 11:30.
O spoločnosti Lidl
Spoločnosť Lidl Slovenská republika, v.o.s. otvorila svoje prvé predajne na Slovensku v roku 2004. Počas jej pôsobenia na slovenskom trhu sa jej podarilo rozšíriť obchodnú sieť na 121. predajní.
Spoločnosť Lidl pravidelne pripravuje pre svojich zákazníkov zľavové akcie a špeciálne tematické týždne. Okrem potravinárskeho sortimentu sú v rámci týchto akcií ponúkané aj potreby pre domácnosť, kanceláriu, šport, zábavu alebo domácich majstrov.
Okrem značkových výrobkov nájdu zákazníci v regáloch obchodov Lidl tiež vynikajúce produkty predávané pod vlastnou značkou ako aj široký výber mliečnych a chladených výrobkov, údenín, rýb a hydinového mäsa. Navyše denne nechýba čerstvé ovocie, zelenina a rozmanitý výber pečiva. Celý sortiment tovaru neustále podlieha prísnej kontrole kvality a len dodávatelia, ktorí spĺňajú tieto vysoké normy kvality, môžu svoj tovar do Lidlu dodávať.
Viac informácií na www.lidl.sk