Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Streda 27. november 2024Meniny má Milan
< sekcia Magazín

Mazivá TOTAL sa predstavujú v novom šate

Mazivá TOTAL sa predstavujú v novom šate Foto: TOTAL

Spoločnosť Total predstavila nové obaly pre celý rad svojich mazív značiek TOTAL a ELF.

Bratislava 1. júla (OTS) - Na prvý pohľad upútajú nové farby, štítky a ergonomickejší dizajn. Zníženie hmotnosti obalov ušetrí vďaka úsporám surovín za rok emisie 9 500 ton CO2. To prispieva k dosahovaniu cieľov spoločnosti stať sa popredným zodpovedným dodávateľom energie.

Obal na špici inovácií
Nové obaly TOTAL a ELF sú krokom vpred. Sú praktickejšie a ľahšie čitateľné aj v detailoch. Kto niekedy nezažil pohľad na rad motorových olejov na polici a nevedel, ktorý z nich vybrať? S novými obalmi TOTAL môžu spotrebitelia na prvý pohľad poznať produkt, ktorý potrebujú, a to vďaka farebnému rozlíšeniu: platinová farba pre najvyššiu úroveň, strieborná pre stredné a bronzová pre výrobky základného radu. Zákazníci potom môžu získať detailné informácie o výrobku, ktorý potrebujú, z nového štítku, ktorý je oveľa prehľadnejší a ľahšie čitateľný.

Unikátny nový štítok v štýle palubnej dosky
Základné produktové informácie sú situované okolo loga firmy v štýle palubnej dosky automobilu. Zobrazujú viskozitu, certifikáty výrobku a QR kód, ktorý možno použiť na rýchle potvrdenie pravosti. Takýto štítok sa zásadne odlišuje od ostatných a predstavuje pokrok v odovzdávaní informácií o mazivách.

Nová ergonómia pre lepšiu zákaznícku skúsenosť
Nové obaly ponúkajú nový dizajn a ergonomickejšie držanie, ktoré uľahčuje úchop i prenášanie. Uzávery obalu boli tiež funkčne inovované pre jednoduchšiu výmenu a doplňovanie mazív a tiež aby zvýšili ochranu proti falšovaniu.
„Vždy sme ponúkali produkty, ktoré sú pre zákazníkov veľmi ľahko rozpoznateľné,“ hovorí Lukasz Semeniuk, Managing Director, CE HUB, Total ČR. „Dnešní zákazníci však potrebujú rôzne informácie o produktoch a o tom, ako ich používať, a preto sme sa rozhodli naše obaly inovovať v tvare, farbe a štítku. Úlohou bolo udržať výrazný dizajn, aby zákazníci naše produkty TOTAL a ELF ešte ľahšie rozpoznali. Myslím, že sme náš cieľ dosiahli a výsledky sú vynikajúce,“ dodáva.
Nové obaly TOTAL a ELF sú postupne zavádzané na všetkých trhoch, kde sú tieto značky k dispozícii.