Obsahovo sa Gazduj.sk nešpecializuje na žiadnu tematickú oblasť.
Autor TASR
Bratislava 16. februára (TASR) – Vydavateľstvo Trend Holding spustilo od prvého februárového týždňa nový portál Gazduj.sk. Je orientovaný na ochranu spotrebiteľa, čo je segment blízky zameraniu jeho hlavného ekonomického portálu Trend.sk.
Vydavateľstvo vysvetlilo, že web je určený pre masové publikum, no zároveň sa hlási ku kvalitatívnym nárokom značky Trend. Ambíciou jeho tvorcov je produkovať užitočný obsah s priamym dosahom na peňaženku čitateľa.
Dizajn webu Gazduj.sk je podľa vydavateľstva výrazne odlíšený od portálu Trend.sk. Obsahovo sa nešpecializuje na žiadnu tematickú oblasť. V hlavných kategóriách Financie, Nakupovanie, Bývanie, Auto, Komunikácia, Cestovanie, Kuchyňa, Voľný čas, Energie, Zdravie a krása, Stavba a Záhrada sa bude snažiť prinášať praktické rady a nápady, ako ušetriť.
Nový web má na starosti samostatná mikroredakcia. Ambíciou vydavateľstva je však vytvoriť komunity „gazdov“ a postupne aj sieť pravidelných prispievateľov, ktorá by sa z nich vyprofilovala. Používatelia servera si majú možnosť vytvárať profily, sledovať aktivity v komunite, písať články, zakladať diskusie, ankety, aj vzájomne komunikovať. Chuť aktívne zdieľať nápady sa vydavateľstvo snaží podporiť čitateľskou súťažou.
Na portáli sa majú možnosť prezentovať aj experti. Firmy a odborníci pôsobiaci v oblastiach zaujímavých pre návštevníkov webu sa podľa vydavateľstva môžu nenásilnou formou zapájať do publikovania a diskusií v komunitách a popri tom aj transparentne propagovať svoje produkty či služby.
Do elektronického portfólia vydavateľstva Trend Holding patria okrem ekonomického portálu Trend.sk aj špecializované weby Mediálne, Trend reality, eProfit, a Trend reštaurácie.
Vydavateľstvo vysvetlilo, že web je určený pre masové publikum, no zároveň sa hlási ku kvalitatívnym nárokom značky Trend. Ambíciou jeho tvorcov je produkovať užitočný obsah s priamym dosahom na peňaženku čitateľa.
Dizajn webu Gazduj.sk je podľa vydavateľstva výrazne odlíšený od portálu Trend.sk. Obsahovo sa nešpecializuje na žiadnu tematickú oblasť. V hlavných kategóriách Financie, Nakupovanie, Bývanie, Auto, Komunikácia, Cestovanie, Kuchyňa, Voľný čas, Energie, Zdravie a krása, Stavba a Záhrada sa bude snažiť prinášať praktické rady a nápady, ako ušetriť.
Nový web má na starosti samostatná mikroredakcia. Ambíciou vydavateľstva je však vytvoriť komunity „gazdov“ a postupne aj sieť pravidelných prispievateľov, ktorá by sa z nich vyprofilovala. Používatelia servera si majú možnosť vytvárať profily, sledovať aktivity v komunite, písať články, zakladať diskusie, ankety, aj vzájomne komunikovať. Chuť aktívne zdieľať nápady sa vydavateľstvo snaží podporiť čitateľskou súťažou.
Na portáli sa majú možnosť prezentovať aj experti. Firmy a odborníci pôsobiaci v oblastiach zaujímavých pre návštevníkov webu sa podľa vydavateľstva môžu nenásilnou formou zapájať do publikovania a diskusií v komunitách a popri tom aj transparentne propagovať svoje produkty či služby.
Do elektronického portfólia vydavateľstva Trend Holding patria okrem ekonomického portálu Trend.sk aj špecializované weby Mediálne, Trend reality, eProfit, a Trend reštaurácie.