Som prvý, kto priznáva, že spôsob, akým časopis ukazoval nahotu, bol zastaraný, ale úplne sa jej vzdať, bola chyba, napísal v pondelok na Twitteri Cooper Hefner.
Autor TASR
San Francisco 14. februára (TASR) - Americká verzia časopisu Playboy sa po takmer roku vracia k svojej viac ako 60-ročnej tradícii zverejňovania fotografií nahých modeliek.
"Som prvý, kto priznáva, že spôsob, akým časopis ukazoval nahotu, bol zastaraný, ale úplne sa jej vzdať, bola chyba," napísal v pondelok na Twitteri Cooper Hefner, syn zakladateľa časopisu Hugha Hefnera, ktorý je zároveň jeho kreatívnym riaditeľom. "Nahota nikdy nebola problém, pretože nahota nie je problém. Dnes sa vraciame k našej identite a k tomu, čím sme," dodal Hefner.
Na svojom twitterovom účte zverejnil americký Playboy titulku dvojčísla na marec a apríl, na ktorej je zboku odfotografovaná playmate mesiaca Elizabeth Elamová, pričom jej prsia prekrýva nápis "Naked is normal" (Nahota je normálna).
Ďalšou zmenou v tlačenej verzii magazínu je odstránenie sloganu "Zábava pre mužov". "Playboy bude vždy značkou životného štýlu zameraného na záujmy mužov, ale ako sa postavenie žien a mužov v spoločnosti naďalej vyvíja, vyvíjame sa aj my," zdôvodnil Cooper Hefner túto zmenu.
V snahe nájsť nových čitateľov a zastaviť klesajúci náklad (z 5,6 milióna kusov v roku 1975 na 800.000 kusov v roku 2015 a 673.000 kusov v júli 2016) Playboy v októbri 2015 oznámil, že v ére internetu pornografie je časopis plný nahoty prežitkom. Od marca 2016 mali modelky svoje intímne partie v americkej verzii zakryté odevom alebo rekvizitami.
Playboy, založený v roku 1953, "vyzliekol" mnohé slávne ženy, od herečky Marilyn Monroe cez speváčku Madonnu po modelku Cindy Crawfordovú. Magazín zverejňuje i pravidelné rozhovory s význačnými umelcami, architektmi, ekonómami, novinármi, politikmi, spisovateľmi, športovcami, ale aj osobnosťami duchovného života.
"Som prvý, kto priznáva, že spôsob, akým časopis ukazoval nahotu, bol zastaraný, ale úplne sa jej vzdať, bola chyba," napísal v pondelok na Twitteri Cooper Hefner, syn zakladateľa časopisu Hugha Hefnera, ktorý je zároveň jeho kreatívnym riaditeľom. "Nahota nikdy nebola problém, pretože nahota nie je problém. Dnes sa vraciame k našej identite a k tomu, čím sme," dodal Hefner.
Na svojom twitterovom účte zverejnil americký Playboy titulku dvojčísla na marec a apríl, na ktorej je zboku odfotografovaná playmate mesiaca Elizabeth Elamová, pričom jej prsia prekrýva nápis "Naked is normal" (Nahota je normálna).
— Cooper Hefner (@cooperhefner) 13. februára 2017
Ďalšou zmenou v tlačenej verzii magazínu je odstránenie sloganu "Zábava pre mužov". "Playboy bude vždy značkou životného štýlu zameraného na záujmy mužov, ale ako sa postavenie žien a mužov v spoločnosti naďalej vyvíja, vyvíjame sa aj my," zdôvodnil Cooper Hefner túto zmenu.
V snahe nájsť nových čitateľov a zastaviť klesajúci náklad (z 5,6 milióna kusov v roku 1975 na 800.000 kusov v roku 2015 a 673.000 kusov v júli 2016) Playboy v októbri 2015 oznámil, že v ére internetu pornografie je časopis plný nahoty prežitkom. Od marca 2016 mali modelky svoje intímne partie v americkej verzii zakryté odevom alebo rekvizitami.
Playboy, založený v roku 1953, "vyzliekol" mnohé slávne ženy, od herečky Marilyn Monroe cez speváčku Madonnu po modelku Cindy Crawfordovú. Magazín zverejňuje i pravidelné rozhovory s význačnými umelcami, architektmi, ekonómami, novinármi, politikmi, spisovateľmi, športovcami, ale aj osobnosťami duchovného života.