Hermes Komunikátor roka 2021 spúšťa registráciu prác a prichádza s novinkami.
Autor OTS
Bratislava 13. januára (OTS) - Téma aktuálneho ročníka je inšpirovaná prichádzajúcimi olympijskými hrami.
Značky bude hodnotiť odborná porota
Už oddnes je v rámci 8. ročníka Hermes Komunikátor roka možnosť zabojovať o prestížnu Cenu agentúry 2021. Ak svoju prácu stihnete zaregistrovať na www.cenyhermes.sk v predtermíne, do 31. 1., dostanete zvýhodnenú cenu už od 500 eur.
Projekty môžete prihlásiť do kategórií: Krízová komunikácia, Starostlivosť o klienta, Najlepší interiér predajného priestoru, Najefektívnejšie využitie nových médií, Inovatívny marketingový prístup, Interná komunikácia a Spoločenská zodpovednosť.
V roku 2020 si Cenu agentúry odniesli spoločnosti Lidl, Tesco, Hyza, Generali, COOP Jednota, Poštová banka, 4ka a 365 bank. Či tieto značky a marketéri stojaci za nimi svoju pozíciu obhája, alebo ich v roku 2021 na komunikačnom piedestáli nahradí niekto iný, sa dozvieme už o pár týždňov.
Čo si o komunikácii vašej spoločnosti myslia ľudia?
Od 1. 2. 2022 bude na www.cenyhermes.sk spustené aj hlasovanie pre verejnosť v oblastiach bankovníctvo, poisťovníctvo, telekomunikácie, obchodné reťazce a automobily.
O víťazovi rozhodne najvyšší počet hlasov v každej kategórii samostatne a zároveň verejnosť určí aj absolútneho víťaza Ceny verejnosti 2021 za všetky kategórie spolu.
Kvalitatívny prieskum
Okrem rozhodnutia odbornej poroty a hlasovania verejnosti budú vyhodnotené najlepšie komunikujúce spoločnosti aj na základe výsledkov reprezentatívneho kvantitatívneho prieskumu spoločnosti MEDIAN SK, ktorá je odborným garantom súťaže.
Kto vystúpi na komunikačný olymp tento rok?
Tento rok sa na organizácii podieľa aj reklamná agentúra Respect APP. V kampani k súťaži sa organizátori pýtajú, kto vystúpi na komunikačný olymp.
„Pri hľadaní témy 8. ročníka súťaže sme sa inšpirovali jednou z najvýraznejších spoločenských udalostí roka 2022. Analógia medzi tvrdým, ale férovým súťažením v športe a komunikácii je nepochybná. Máme tu limity, ktoré treba splniť na to, aby sa súťažiaci mohli zúčastniť, aktuálnu formu, ktorá nepochybne ovplyvní výsledky, či odborných rozhodcov, ktorí budú vo vybraných disciplínach vyberať víťazov. Ľudia v marketingu spoločností musia na zvládanie náročných situácií neraz siahnuť na dno síl, zvlášť v dnešných, pandémiou pohnutých časoch. Jej relevantnosti nahráva aj samotný názov Hermes spojený so starogréckou kultúrou,“ vysvetľuje kreatívu súťaže kreatívny riaditeľ Respect APP Lukáš Lukonič.
Hermes Komunikátor roka 2021 vyvrcholí slávnostným vyhlásením najlepšie komunikujúcich spoločností (10. 3. 2022). Všetky ďalšie dôležité informácie a štatút projektu nájdete na www.cenyhermes.sk.
Značky bude hodnotiť odborná porota
Už oddnes je v rámci 8. ročníka Hermes Komunikátor roka možnosť zabojovať o prestížnu Cenu agentúry 2021. Ak svoju prácu stihnete zaregistrovať na www.cenyhermes.sk v predtermíne, do 31. 1., dostanete zvýhodnenú cenu už od 500 eur.
Projekty môžete prihlásiť do kategórií: Krízová komunikácia, Starostlivosť o klienta, Najlepší interiér predajného priestoru, Najefektívnejšie využitie nových médií, Inovatívny marketingový prístup, Interná komunikácia a Spoločenská zodpovednosť.
V roku 2020 si Cenu agentúry odniesli spoločnosti Lidl, Tesco, Hyza, Generali, COOP Jednota, Poštová banka, 4ka a 365 bank. Či tieto značky a marketéri stojaci za nimi svoju pozíciu obhája, alebo ich v roku 2021 na komunikačnom piedestáli nahradí niekto iný, sa dozvieme už o pár týždňov.
Čo si o komunikácii vašej spoločnosti myslia ľudia?
Od 1. 2. 2022 bude na www.cenyhermes.sk spustené aj hlasovanie pre verejnosť v oblastiach bankovníctvo, poisťovníctvo, telekomunikácie, obchodné reťazce a automobily.
O víťazovi rozhodne najvyšší počet hlasov v každej kategórii samostatne a zároveň verejnosť určí aj absolútneho víťaza Ceny verejnosti 2021 za všetky kategórie spolu.
Kvalitatívny prieskum
Okrem rozhodnutia odbornej poroty a hlasovania verejnosti budú vyhodnotené najlepšie komunikujúce spoločnosti aj na základe výsledkov reprezentatívneho kvantitatívneho prieskumu spoločnosti MEDIAN SK, ktorá je odborným garantom súťaže.
Kto vystúpi na komunikačný olymp tento rok?
Tento rok sa na organizácii podieľa aj reklamná agentúra Respect APP. V kampani k súťaži sa organizátori pýtajú, kto vystúpi na komunikačný olymp.
„Pri hľadaní témy 8. ročníka súťaže sme sa inšpirovali jednou z najvýraznejších spoločenských udalostí roka 2022. Analógia medzi tvrdým, ale férovým súťažením v športe a komunikácii je nepochybná. Máme tu limity, ktoré treba splniť na to, aby sa súťažiaci mohli zúčastniť, aktuálnu formu, ktorá nepochybne ovplyvní výsledky, či odborných rozhodcov, ktorí budú vo vybraných disciplínach vyberať víťazov. Ľudia v marketingu spoločností musia na zvládanie náročných situácií neraz siahnuť na dno síl, zvlášť v dnešných, pandémiou pohnutých časoch. Jej relevantnosti nahráva aj samotný názov Hermes spojený so starogréckou kultúrou,“ vysvetľuje kreatívu súťaže kreatívny riaditeľ Respect APP Lukáš Lukonič.
Hermes Komunikátor roka 2021 vyvrcholí slávnostným vyhlásením najlepšie komunikujúcich spoločností (10. 3. 2022). Všetky ďalšie dôležité informácie a štatút projektu nájdete na www.cenyhermes.sk.