Prinútili ju k tomu reakcie nahnevaných rodičov na sociálnych sieťach.
Autor TASR
Berlín 4. decembra (TASR) - Nemecká divízia automobilky Daimler bola vo štvrtok nútená stiahnuť rozhlasovú reklamu na automobil Smart, v ktorej sa deti dozvedia, že Santa Claus neexistuje. Prinútili ju k tomu reakcie nahnevaných rodičov na sociálnych sieťach, informovala agentúra DPA.
"Je nám veľmi ľúto, že naša rozhlasová reklama nebola prijateľná pre niektorých poslucháčov," uviedol hovorca spoločnosti s tým, že reklama na model Smart FourFour bude nahradená inou.
V reklame vystupuje rodina, ktorá sa rozpráva počas jazdy autom. Matka hovorí: "Deti skutočne veria, že starý otec bol Santa Claus... Želám si, aby nikdy nezistili, že Santa Claus neexistuje."
V pozadí počuť prekvapenú reakciu detí: "Čože?"
Jeden z používateľov Facebooku na stránke Smartu konštatoval, že "ak by existovala súťaž pre najbezohľadnejšiu a najnecitlivejšiu reklamu všetkých čias, táto by zvíťazila".
"Je nám veľmi ľúto, že naša rozhlasová reklama nebola prijateľná pre niektorých poslucháčov," uviedol hovorca spoločnosti s tým, že reklama na model Smart FourFour bude nahradená inou.
V reklame vystupuje rodina, ktorá sa rozpráva počas jazdy autom. Matka hovorí: "Deti skutočne veria, že starý otec bol Santa Claus... Želám si, aby nikdy nezistili, že Santa Claus neexistuje."
V pozadí počuť prekvapenú reakciu detí: "Čože?"
Jeden z používateľov Facebooku na stránke Smartu konštatoval, že "ak by existovala súťaž pre najbezohľadnejšiu a najnecitlivejšiu reklamu všetkých čias, táto by zvíťazila".