Autor OTS
Bratislava 11. augusta (OTS) - Už keď sa založenie spoločnosti stáva skutočnosťou, mali by ste mať v hlave spôsob, akým sa chcete prezentovať. Jedným z najlepších spôsobov úspešnej prezentácie je aj špičkovo zvládnutá webová stránka. Poviete si, že stačí pekný dizajn a napísať niečo o sebe. Omyl. Nestačí. Za úspešnou web stránkou je oveľa viac, ako si myslíte a vidíte na prvý pohľad. Ako by mala kvalitná stránka vyzerať?
Na web stránke sa neoplatí šetriť
Špičková tvorba www stránok niečo stojí, no je to investícia, ktorá sa vám niekoľkonásobne vráti. Zákazníci vás navštívia skôr na vašom webe ako v kancelárii, aj preto svoj web zverte do rúk odborníkom. A ako by mala vyzerať moderná web stránka? Jednoduchý, minimalistický a plochý dizajn, lineárna štruktúra s dlhou scrollovacou stránkou. Žiadne fotky z fotobanky, no vlastné personalizované fotografie. Infografiky, veľké písmo a hlavne intuitívnosť. Nebojte sa najať si špičkového user experience dizajnéra.
Zamerajte sa na obsah
Obsah je kráľ a výnimočný obsah, ktorý vášmu návštevníkovi neponúkne nikto iný je neobmedzený vládca. Vládca, ktorý priláka návštevníkov na vašu stránku. A keď im dáte špičkový obsah zadarmo, budú vám to chcieť odplatiť, volá sa to pravidlo reciprocity. Prečo by vám to neodplatili práve využitím vašich služieb? Máte jedinečný obsah a nízku návštevnosť? Je na čase využiť SEO optimalizáciu, ktorá odhalí, kde sa stala chyba a zvýši vám návštevnosť.
Kde šetriť, keď nie na tvorbe webu?
Začínajúcim podnikateľom sa zíde každé euro, kde ho ušetriť? Napríklad FC Barcelona, jeden z najbohatších klubov na svete, sa rozhodla používať iba čierne náplne do tlačiarní. Pomohlo im to ušetriť? Nasledujúce dva roky kúpili dvoch hráčov za 80 miliónov €. Bolo to kvôli tlači? Ktovie, ale prečo to neskúsiť.
Na web stránke sa neoplatí šetriť
Špičková tvorba www stránok niečo stojí, no je to investícia, ktorá sa vám niekoľkonásobne vráti. Zákazníci vás navštívia skôr na vašom webe ako v kancelárii, aj preto svoj web zverte do rúk odborníkom. A ako by mala vyzerať moderná web stránka? Jednoduchý, minimalistický a plochý dizajn, lineárna štruktúra s dlhou scrollovacou stránkou. Žiadne fotky z fotobanky, no vlastné personalizované fotografie. Infografiky, veľké písmo a hlavne intuitívnosť. Nebojte sa najať si špičkového user experience dizajnéra.
Zamerajte sa na obsah
Obsah je kráľ a výnimočný obsah, ktorý vášmu návštevníkovi neponúkne nikto iný je neobmedzený vládca. Vládca, ktorý priláka návštevníkov na vašu stránku. A keď im dáte špičkový obsah zadarmo, budú vám to chcieť odplatiť, volá sa to pravidlo reciprocity. Prečo by vám to neodplatili práve využitím vašich služieb? Máte jedinečný obsah a nízku návštevnosť? Je na čase využiť SEO optimalizáciu, ktorá odhalí, kde sa stala chyba a zvýši vám návštevnosť.
Kde šetriť, keď nie na tvorbe webu?
Začínajúcim podnikateľom sa zíde každé euro, kde ho ušetriť? Napríklad FC Barcelona, jeden z najbohatších klubov na svete, sa rozhodla používať iba čierne náplne do tlačiarní. Pomohlo im to ušetriť? Nasledujúce dva roky kúpili dvoch hráčov za 80 miliónov €. Bolo to kvôli tlači? Ktovie, ale prečo to neskúsiť.