Spoločnosť Nestlé predstavila novú kolekciu káv pod značkou Starbucks, ktorá sa bude predávať po celom svete.
Autor OTS
Bratislava 4. marca (OTS) - Obsahuje spolu 24 produktov, od praženej a mletej kávy až po prvé kávové kapsule Starbucks určené pre kávovary Nespresso i NESCAFÉ Dolce Gusto. Ide o prvé výrobky uvedené na trh od vytvorenia globálnej kávovej aliancie medzi Nestlé a Starbucks v októbri minulého roka.
„Obidva tímy odviedli skvelú prácu. V priebehu šiestich mesiacov vyvinuli úplne novú kolekciu prémiovej kávy, čo sa podarilo najmä vďaka kombinácii know-how z oblasti kávy na strane Nestlé a skúsenosťami s pražením a miešaním kávy na strane Starbucks,“ hovorí Patrice Bula, výkonný viceprezident Nestlé, prezident Nespresso a riaditeľ divízie marketingu a predaja. „So značkami Nescafé, Nespresso a Starbucks má v súčasnosti Nestlé najlepšie portfólio káv, na ktorých si môžu pochutnať spotrebitelia na celom svete.“
V nasledujúcich dňoch začne Nestlé distribuovať uvedené produkty na vybrané trhy v Ázii, Európe, Južnej Amerike, USA a na Blízkom východe. „Teší nás, že môžeme poskytnúť našu skvelú prémiovú kávu Starbucks zákazníkom prostredníctvom najpopulárnejších jednoporciových prístrojov Nespresso a NESCAFÉ Dolce Gusto. Týmto krokom rozširujeme pôsobnosť značky Starbucks prostredníctvom nových distribučných kanálov, ako súčasť globálnej kávovej aliancie s Nestlé,“ hovorí John Culver, prezident skupiny Starbucks International.
Nová kolekcia produktov prináša typické jednodruhové kávy a kávové zmesi Starbucks, rovnako ako výber z tradičných kávových nápojov ako je Caramel Macchiato a Cappuccino. Všetky výrobky obsahujú 100 % vysoko kvalitné kávy Arabica, ktoré boli eticky získané od pestovateľov z najlepších oblastí pestovania kávy. V rámci globálnej kávovej aliancie získalo Nestlé právo na predaj balených produktov, káv a čajov s výnimkou priestorov Starbucks. Táto dohoda posilní vedúcu pozíciu Nestlé na globálnom kávovom trhu, osobitne v Severnej Amerike.
„Obidva tímy odviedli skvelú prácu. V priebehu šiestich mesiacov vyvinuli úplne novú kolekciu prémiovej kávy, čo sa podarilo najmä vďaka kombinácii know-how z oblasti kávy na strane Nestlé a skúsenosťami s pražením a miešaním kávy na strane Starbucks,“ hovorí Patrice Bula, výkonný viceprezident Nestlé, prezident Nespresso a riaditeľ divízie marketingu a predaja. „So značkami Nescafé, Nespresso a Starbucks má v súčasnosti Nestlé najlepšie portfólio káv, na ktorých si môžu pochutnať spotrebitelia na celom svete.“
V nasledujúcich dňoch začne Nestlé distribuovať uvedené produkty na vybrané trhy v Ázii, Európe, Južnej Amerike, USA a na Blízkom východe. „Teší nás, že môžeme poskytnúť našu skvelú prémiovú kávu Starbucks zákazníkom prostredníctvom najpopulárnejších jednoporciových prístrojov Nespresso a NESCAFÉ Dolce Gusto. Týmto krokom rozširujeme pôsobnosť značky Starbucks prostredníctvom nových distribučných kanálov, ako súčasť globálnej kávovej aliancie s Nestlé,“ hovorí John Culver, prezident skupiny Starbucks International.
Nová kolekcia produktov prináša typické jednodruhové kávy a kávové zmesi Starbucks, rovnako ako výber z tradičných kávových nápojov ako je Caramel Macchiato a Cappuccino. Všetky výrobky obsahujú 100 % vysoko kvalitné kávy Arabica, ktoré boli eticky získané od pestovateľov z najlepších oblastí pestovania kávy. V rámci globálnej kávovej aliancie získalo Nestlé právo na predaj balených produktov, káv a čajov s výnimkou priestorov Starbucks. Táto dohoda posilní vedúcu pozíciu Nestlé na globálnom kávovom trhu, osobitne v Severnej Amerike.