Autor OTS
Bratislava 9. decembra (OTS) - Spoločnosť TCHIBO SLOVENSKO zaviedla vo svojom e-shope www.tchibo.sk novú ponuku so stálym sortimentom spotrebného tovaru - nájsť ju môžete pod záložkou Obľúbené kúsky. Na rozdiel od týždenne sa meniacich kolekcií bude táto ponuka v predaji počas celého roka. Ide o firemné bestsellery, ktoré si zákazníci v sortimente týždenných kolekcií najviac žiadali a mali o ne záujem aj mimo hlavného predaja.
Aktuálne je celý rok dostupných on-line okolo troch stoviek „obľúbených výrobkov" z ôsmich rôznych kategórií - Kuchyňa, Prestretý stôl, Nábytok a svietidlá, Kúpeľňa, Šport a voľný čas, Pánsky, Dámsky a Detský tovar. V budúcom roku by k nim mali postupne pribudnúť ďalšie kategórie, ako napr. Spálňa.
„Novou ponukou vychádzame v ústrety zákazníkom, ktorí na internete hľadajú konkrétne výrobky pre každodenný život, ale nie vždy sa im ich podarí získať v našich neustále sa meniacich kolekciách. Obľúbené kúsky predstavujú nadčasovú klasiku, sú to výrobky typické pre Tchibo a navyše neustále relevantné pre zákazníkov,"uvádza generálny riaditeľ TCHIBO SLOVENSKO Richard Hodul.
Rovnako ako všetky týždenné kolekcie zostávajú aj Obľúbené kúsky verné DNA spoločnosti Tchibo: je to výber cenovo najvýhodnejších a najatraktívnejších produktov z danej kategórie, ktorý si drží osvedčenú kvalitu známky TCM (Tchibo Certified Merchandise). Dizajn a prezentácia Obľúbených kúskov sa zámerne líši od obvyklej „rolety" týždenných kolekcií – každý „obľúbený výrobok“ má svoj vlastný veľký priestor.
Aktuálne je celý rok dostupných on-line okolo troch stoviek „obľúbených výrobkov" z ôsmich rôznych kategórií - Kuchyňa, Prestretý stôl, Nábytok a svietidlá, Kúpeľňa, Šport a voľný čas, Pánsky, Dámsky a Detský tovar. V budúcom roku by k nim mali postupne pribudnúť ďalšie kategórie, ako napr. Spálňa.
„Novou ponukou vychádzame v ústrety zákazníkom, ktorí na internete hľadajú konkrétne výrobky pre každodenný život, ale nie vždy sa im ich podarí získať v našich neustále sa meniacich kolekciách. Obľúbené kúsky predstavujú nadčasovú klasiku, sú to výrobky typické pre Tchibo a navyše neustále relevantné pre zákazníkov,"uvádza generálny riaditeľ TCHIBO SLOVENSKO Richard Hodul.
Rovnako ako všetky týždenné kolekcie zostávajú aj Obľúbené kúsky verné DNA spoločnosti Tchibo: je to výber cenovo najvýhodnejších a najatraktívnejších produktov z danej kategórie, ktorý si drží osvedčenú kvalitu známky TCM (Tchibo Certified Merchandise). Dizajn a prezentácia Obľúbených kúskov sa zámerne líši od obvyklej „rolety" týždenných kolekcií – každý „obľúbený výrobok“ má svoj vlastný veľký priestor.