Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 29. november 2024Meniny má Vratko
< sekcia Magazín

Obľúbené online nákupy spúšťa Tesco aj v Martine

Foto: Tesco

Chlieb, nápoje, prášok na pranie, detské plienky či psie granule si budú môcť online objednať domov už aj obyvatelia Martina.

Martin 22. augusta (OTS) - Spoločnosť Tesco rozširuje svoju službu online nákupov po Žiline a okolí aj v ďalšom meste na strednom Slovensku. Tesco prinieslo túto inovatívnu službu na Slovensko už v roku 2012.

„Tesco Online nákupy sú medzi Slovákmi veľmi obľúbené. Iba v minulom roku tržby za objednanie výrobkov online vzrástli o 11 %. Veríme, že si službu rýchlo obľúbia aj Martinčania. Táto novinka im ušetrí čas, ktorý môžu venovať rodine, záľubám alebo oddychu. Našim zákazníkom chceme spríjemňovať a uľahčovať nákupy aj pomocou nových technológií,“ hovorí manažérka Tesco online predaja Vera Szabo.

Služba Tesco Online nákupy na Slovensku už úspešne funguje v mestských a prímestských častiach Bratislavy, Nitry, Trnavy, Košíc, Prešova a od jari 2019 tiež v Žiline a jej okolí. Od polovice augusta sú nákupy potravín cez smartfón, tablet a počítač dostupné aj pre všetky mestské časti Martina. Presnú dostupnosť služby si obyvatelia overia podľa miesta bydliska a PSČ.

Zákazníci si svoj virtuálny košík plnia na webstránke www.tesco.sk/martin alebo zadávajú svoju objednávku prostredníctvom mobilnej aplikácie Tesco Online nákupy. Môžu si vyberať z ponuky vyše 18 000 produktov s takmer 2 500 výrobkami v týždňovej akcii. Za doručenie nákupu zaplatia v rozmedzí od 1,59 do 4,49 eura v závislosti od vybraného času dovozu. Spoločnosť Tesco im pritom garantuje, že ceny všetkých tovarov online sú rovnaké ako v kamennom obchode v tom istom dni.

Tesco nákupy na doručenie pripravujú podľa objednaných zoznamov tzv. pracovníci vychystávania tovaru. Títo špecialisti dôkladne kontrolujú kvalitu každého nákupu tak, aby pripravený tovar zostal aj počas distribúcie v optimálnom stave a teplote. Následne sa tovar prepravuje priamo k dverám zákazníka. Spoločnosť Tesco v priemere mesačne rozvezie približne 800-tisíc výrobkov na viac ako 100-tisíc kilometrovej dopravnej sieti. Vernými zákazníkmi Tesco online predaja sú najmä obyvatelia Bratislavského kraja, ženy na materskej dovolenke, zaneprázdnení mladí ľudia a čoraz viac aj dospelé deti, ktoré nákup venujú rodičom ako darček.

Okrem online nákupov ponúka spoločnosť Tesco aj službu Klikni + Vyzdvihni. Tá umožňuje zákazníkom vyzdvihnúť si svoju elektronickú objednávku už vopred zabalenú a pripravenú na odber. Jej veľkou výhodou je, že si rovnako ako pri online nákupe zákazník sám zvolí dátum a čas prevzatia svojej objednávky. Na strednom Slovensku je služba Klikni+Vyzdvihni dostupná v hypermarkete Žilina.
Foto: Tesco


Ako funguje služba Tesco Online nákupy

• Zákazník si po registrácii na www.tesco.sk/martin alebo v aplikácii Tesco Online nákupy vytvorí nákupný zoznam a vyberie si z ponúkaných voľných termínov doručenia.

• Na výber je vyše 18-tisíc výrobkov s 2 500 výrobkami v týždenných akciách
– od čerstvých potravín až po chladené a mrazené výrobky, drogériu, potreby
pre domácnosť, produkty detskej starostlivosti alebo výrobky pre domáce zvieratá.

• Nákup zákazníkom privezú špeciálne vyškolení vodiči domov až k dverám bez ohľadu na hmotnosť nákupu či počet poschodí.

• Svoj nákup si môže zákazník prevziať osobne svojím autom aj pri obchode v zóne Klikni + Vyzdvihni podľa dátumu a času, ktorý si zvolí. Služba Klikni + Vyzdvihni
je dostupná v Tesco Žilina, Tesco Bratislava Zlaté piesky a Petržalka, Tesco Extra Košice a Tesco Nitra.

• Zákazník sa môže pri prevzatí tovaru rozhodnúť, ktoré položky zo svojho zoznamu chce kúpiť a ktoré nie.

• Platiť môže dvomi spôsobmi: kartou vopred cez internet alebo kartou pri dverách
po prevzatí tovaru. Platba hotovosťou nie je možná.

• Všetky potrebné informácie nájdu zákazníci aj v inštruktážnom videu.