Jar je vrcholom dopytu po cvičení, diétach, zdravotných procedúrach a zdravej výžive. Cez Zľavomat.sk môžu Slováci na jarnom reštarte od masáže cez cvičenie až po wellness pobyt ušetriť desiatky eur.
Autor OTS
Bratislava 23. marca 2015 (OTS) - Kto by nechcel byť fit, vyzerať dobre a ešte žiť aj zdravo a to za výhodnú cenu? Slováci v tomto smere nie sú výnimkou.
„Záujem o chudnutie a krásu začína hneď po Vianociach a vrcholí na jar, počas mesiacov marec a apríl. V predaji zaznamenávame najmä záujem o lokálne služby a tovary, ktoré súvisia so zdravým životným štýlom, zdravím a chutným jedlom. Momentálne rastie záujem o solária a chudnúce tvarovacie procedúry. Je to pochopiteľné, keďže sa blíži leto a väčšina z nás chce vyzerať dobre. Záujem o ponuku v kategóriách krása, wellness a fitness rastie na jar až o štvrtinu oproti iným mesiacom roka,“ uviedol uviedol Aleš Mlátilík, riaditeľ spoločnosti Zľavomat.sk, ktorá patrí do nadnárodnej skupiny Slevomat Group.
Koľko eur ušetria zákazníci pri jarnom reštarte na Zľavomat.sk:
A. Mlátilík dodáva, že aj v tomto smere existujú trendy, ktoré ovplyvňujú nákupné správanie Slovákov. „Napríklad zoštíhľujúce kúry majú svoje módne vlny – pre pár rokmi bola trendom kavitácia a kryolipolýza, potom lipolaser, teraz sa znova začína predávať kryolipolýza,“ potvrdzuje Aleš Mlátilík. Portál takisto zaznamenal rast v predaji v oblasti estetickej chirurgie a služieb, ktoré ponúkali aplikáciu botoxu, liposukciu, operáciu očí či umožňovali zväčšenie pŕs. Tieto služby si predvlani i vlani v podobných ponukách objednali tisícky klientov.
Popri predaji fitness a wellness služieb sú naďalej obľúbené sauny, detoxikovacie či anticelulitídne a epilačné procedúry. Medzi tovarom sa najviac predávajú doplnky výživy a tovary, ktoré taktiež súvisia so zdravým životným štýlom ako raw torty či zelená káva, ktorá podporuje chudnutie. Z bežných predsezónnych nákupných zoznamov sa ale najviac vymanili neoprénové nohavice na cvičenie, ktorých sa predalo približne štyristo kusov vo výhodnej cene. Viac na www.zlavomat.sk.
„Záujem o chudnutie a krásu začína hneď po Vianociach a vrcholí na jar, počas mesiacov marec a apríl. V predaji zaznamenávame najmä záujem o lokálne služby a tovary, ktoré súvisia so zdravým životným štýlom, zdravím a chutným jedlom. Momentálne rastie záujem o solária a chudnúce tvarovacie procedúry. Je to pochopiteľné, keďže sa blíži leto a väčšina z nás chce vyzerať dobre. Záujem o ponuku v kategóriách krása, wellness a fitness rastie na jar až o štvrtinu oproti iným mesiacom roka,“ uviedol uviedol Aleš Mlátilík, riaditeľ spoločnosti Zľavomat.sk, ktorá patrí do nadnárodnej skupiny Slevomat Group.
Koľko eur ušetria zákazníci pri jarnom reštarte na Zľavomat.sk:
A. Mlátilík dodáva, že aj v tomto smere existujú trendy, ktoré ovplyvňujú nákupné správanie Slovákov. „Napríklad zoštíhľujúce kúry majú svoje módne vlny – pre pár rokmi bola trendom kavitácia a kryolipolýza, potom lipolaser, teraz sa znova začína predávať kryolipolýza,“ potvrdzuje Aleš Mlátilík. Portál takisto zaznamenal rast v predaji v oblasti estetickej chirurgie a služieb, ktoré ponúkali aplikáciu botoxu, liposukciu, operáciu očí či umožňovali zväčšenie pŕs. Tieto služby si predvlani i vlani v podobných ponukách objednali tisícky klientov.
Popri predaji fitness a wellness služieb sú naďalej obľúbené sauny, detoxikovacie či anticelulitídne a epilačné procedúry. Medzi tovarom sa najviac predávajú doplnky výživy a tovary, ktoré taktiež súvisia so zdravým životným štýlom ako raw torty či zelená káva, ktorá podporuje chudnutie. Z bežných predsezónnych nákupných zoznamov sa ale najviac vymanili neoprénové nohavice na cvičenie, ktorých sa predalo približne štyristo kusov vo výhodnej cene. Viac na www.zlavomat.sk.