Predtým to bola cesta s rušnou premávkou, teraz pešia zóna s oslobodzujúcimi možnosťami, ako sú športové aktivity, návštevy reštaurácií či plávajúcej záhrady, pikniky a zábava v areáli pre deti.
Autor TASR
Paríž 20. júna (TASR) - Paríž vrátil časť nábrežia Seiny chodcom - a práve včas, aby si tam mohli užiť leto.
Starosta francúzskej metropoly Bertrand Delanoe v stredu slávnostne sprístupnil 2,3 kilometra dlhý úsek medzi mostmi Royal a Alma na ľavom brehu rieky.
Predtým to bola cesta s rušnou premávkou, teraz pešia zóna s oslobodzujúcimi možnosťami, ako sú športové aktivity, návštevy reštaurácií či plávajúcej záhrady, pikniky a zábava v areáli pre deti. Informovala o tom tlačová agentúra AP.
Projekt začali budovať v apríli 2010 a stál približne 35 miliónov eur. Delanoe dal starostlivosť o životné prostredie medzi svoje najvyššie priority. Zaviedol v Paríži aj systém požičiavania verejných bicyklov známy ako Vélib', po ktorom nasledoval podobný systém s elektrickými autami.
Starosta francúzskej metropoly Bertrand Delanoe v stredu slávnostne sprístupnil 2,3 kilometra dlhý úsek medzi mostmi Royal a Alma na ľavom brehu rieky.
Predtým to bola cesta s rušnou premávkou, teraz pešia zóna s oslobodzujúcimi možnosťami, ako sú športové aktivity, návštevy reštaurácií či plávajúcej záhrady, pikniky a zábava v areáli pre deti. Informovala o tom tlačová agentúra AP.
Projekt začali budovať v apríli 2010 a stál približne 35 miliónov eur. Delanoe dal starostlivosť o životné prostredie medzi svoje najvyššie priority. Zaviedol v Paríži aj systém požičiavania verejných bicyklov známy ako Vélib', po ktorom nasledoval podobný systém s elektrickými autami.