V súčasnosti funguje viacero portálov, kde ľudia opisujú svoje zážitky z dovoleniek.
Autor TASR
Bratislava 17. júla (TASR) – Pri výbere cestovnej kancelárie či samotného zájazdu môžu ľuďom najlepšie napovedať recenzie od iných turistov či referencie od známych. Podľa ústrednej riaditeľky Slovenskej obchodnej inšpekcie (SOI) Nadeždy Machútovej práve takáto rada najlepšie zaberá.
"Možno cennejšie ako katalóg a informácie od samotnej cestovnej kancelárie sú recenzie na webových stránkach prípadne referencie od známych," skonštatovala pre TASR Machútová. V súčasnosti funguje viacero portálov, kde ľudia opisujú svoje zážitky z dovoleniek.
"Katalóg je načančaný, väčšinou nezodpovedá realite," dodala Machútová. Dokonca v minulosti podľa jej slov cestovné kancelárie tvrdili, že obrázky v katalógoch sú len ilustratívne.
Určite je tiež lepšie osobne navštíviť cestovnú kanceláriu a mať všetky požiadavky, informácie a dohodnuté detaily zájazdu spísané na papieri. Aby potom priamo na dovolenke mohli ľudia reklamovať, ak niečo nezodpovedá tomu, čo bolo vopred dohodnuté a zaplatené.
"Možno cennejšie ako katalóg a informácie od samotnej cestovnej kancelárie sú recenzie na webových stránkach prípadne referencie od známych," skonštatovala pre TASR Machútová. V súčasnosti funguje viacero portálov, kde ľudia opisujú svoje zážitky z dovoleniek.
"Katalóg je načančaný, väčšinou nezodpovedá realite," dodala Machútová. Dokonca v minulosti podľa jej slov cestovné kancelárie tvrdili, že obrázky v katalógoch sú len ilustratívne.
Určite je tiež lepšie osobne navštíviť cestovnú kanceláriu a mať všetky požiadavky, informácie a dohodnuté detaily zájazdu spísané na papieri. Aby potom priamo na dovolenke mohli ľudia reklamovať, ak niečo nezodpovedá tomu, čo bolo vopred dohodnuté a zaplatené.