Certifikovaná prírodná kozmetika ANNEMARIE BÖRLIND vlani v predaji predbehla aj luxusné značky konvenčnej kozmetiky ako Chanel, Sisley či La Mer.
Autor OTS
Poprad 27. februára (OTS) - Celosvetový trend zdravého prístupu k planéte a k sebe samým sa od-ráža aj v kozmetickom priemysle. Bojujeme za obmedzenie odpadu, záleží nám na tom, odkiaľ pochádzajú potraviny, ktoré jeme, oblečenie, ktoré si obliekame, a už aj na tom, čo si každý deň nanášame na tvár. Potvrdzujú to aj vlaňajšie výsledky predaja kozmetiky v Nemecku.
Predaj certifikovanej prírodnej kozmetiky totiž za uplynulý rok rapídne narástol. V prvej polovici roku 2018 narástol predaj prírodnej kozmetiky v Nemecku o 4,7%, pričom predaj konvečnej kozmetiky len o 0,30% oproti ostatnému roku. Prírodná kozmetika v tomto období tvorila 10% z celkového podielu na nemeckom trhu.
Spomedzi značiek prírodnej kozmetiky, z ktorých mnohé kúpili veľké kozmetické koncerny (napríklad gigant L’Oreál kúpil prírodnú kozmetiku Logona), pritom v predaji výrazne vyčnievala certifikovaná bio kozmetika ANNEMARIE BÖRLIND.
Ako jediná prírodná kozmetika sa zaradila do TOP 10 svetových značiek v luxusných nemeckých parfumériách a v predaji dokonca predbehla luxusné značky ako Chanel, Sisley či La Mer, keď obsadila 10. priečku. Dokonca sa stala najpredávanejšou prírodnou kozmetikou v Nemecku vôbec, druhé miesto patrilo značke Dr. Hauschka.
Pre zaujímavosť, najpredávanejšou kozmetickou značkou v nemeckých luxusných parfumériách bolo vlani Shiseido, nasledoval Clarins, Clinique, Lancome, Biotherm, Estee Lauder Marken, Sensai a La Praire.
ANNEMARIE BÖRLIND však bola jasným víťazom v medziročnom percentuálnom náraste predaja v danom segmente, pričom posledné dva roky jej predaj každým rokom výrazne narastá (z 1,6% v roku 2012 na 3,4% v roku 2018).
V prestížnej nemeckej sieti parfumérií Wir-Fur-Sie značka ANNEMARIE BÖRLIND dokonca suverénne obsadila v segmente pleťovej starostlivosti prvú priečku a vytlačila v predaji na nižšie priečky značky ako Clarins, Shiseido či Lancome. Jej prírodná dekoratívna kozmetika s čisto rastlinným zložením, sa umiestnila na 10. priečke.
Prírodná kozmetika sa teší čoraz väčšej popularite aj na Slovensku a v susedných Čechách. Svedčia o tom aj výsledky predaja značky ANNEMARIE BÖRLIND za ostatné roky. „Jej predaj na našom trhu medziročne rastie približne o 20%. Spomedzi predajných kanálov čoraz viac vystupujú do popredia bio predajne alebo špecializované pracoviská - napríklad rôzne estetické kliniky, ktoré poskytujú svojim zákazníčkam profesionálnu pleťovú starostlivosť s kozmetikou ANNEMARIE BÖRLIND a rovnako možnosť zakúpiť si produkty na domáce použitie. Táto kombinácia sa ukazuje ako veľmi efektná,” uvádza Henrieta Martinková, distribútorka značky ANNEMARIE BÖRLIND pre Slovensko a Českú republiku.
„ANNEMARIE BÖRLIND je prírodná kozmetika, ktorá skutočne funguje. Jej zakladateľka Annemarie Lindner už pred 60. Rokmi tvrdila, že všetko, čo pokožka potrebuje, možno nájsť v prírode. Len čaká na nás, kým to objavíme. Spoločnosť ANNEMARIE BÖRLIND navyše svojou firemnou politikou podporuje trvalo udržateľný rozvoj, ochranu planéty a aktívne participuje na rozličných celosvetových sociálno-ekologických projektoch. Možno práve preto si každým rokom odkrajuje čoraz väčšiu cieľovú skupinu zákazníkov zvučných svetových značiek, ktorí doteraz o prírodnej kozmetike neuvažovali,” hovorí Henrieta Martinková.
Dodáva, že ANNEMARIE BÖRLIND prelomila ľady, keď začala zákazníkom ponúkať vysokú kvalitu výrobkov s čistým, rastlinným zložením, funkčnosťou v spojení s dizajnovými, no zároveň recyklovateľnými alebo rozložiteľnými obalmi.
„Pridanou hodnotou tejto značky s 60. ročnou tradíciou, na ktorú začína prihliadať čoraz viac zákazníkov, je postoj spoločnosti BÖRLIND Gmbh, k našej planéte, ochranne prírody a podpore znevýhodnených, ktorý implementuje do každého procesu svojej výroby - od zberu surovín, transport, samotnú výrobu až po konečného zákazníka. Aj to je možno dôvod stále rastúceho úspechu značky,” hovorí H. Martinková.
Predaj certifikovanej prírodnej kozmetiky totiž za uplynulý rok rapídne narástol. V prvej polovici roku 2018 narástol predaj prírodnej kozmetiky v Nemecku o 4,7%, pričom predaj konvečnej kozmetiky len o 0,30% oproti ostatnému roku. Prírodná kozmetika v tomto období tvorila 10% z celkového podielu na nemeckom trhu.
Spomedzi značiek prírodnej kozmetiky, z ktorých mnohé kúpili veľké kozmetické koncerny (napríklad gigant L’Oreál kúpil prírodnú kozmetiku Logona), pritom v predaji výrazne vyčnievala certifikovaná bio kozmetika ANNEMARIE BÖRLIND.
Ako jediná prírodná kozmetika sa zaradila do TOP 10 svetových značiek v luxusných nemeckých parfumériách a v predaji dokonca predbehla luxusné značky ako Chanel, Sisley či La Mer, keď obsadila 10. priečku. Dokonca sa stala najpredávanejšou prírodnou kozmetikou v Nemecku vôbec, druhé miesto patrilo značke Dr. Hauschka.
Pre zaujímavosť, najpredávanejšou kozmetickou značkou v nemeckých luxusných parfumériách bolo vlani Shiseido, nasledoval Clarins, Clinique, Lancome, Biotherm, Estee Lauder Marken, Sensai a La Praire.
ANNEMARIE BÖRLIND však bola jasným víťazom v medziročnom percentuálnom náraste predaja v danom segmente, pričom posledné dva roky jej predaj každým rokom výrazne narastá (z 1,6% v roku 2012 na 3,4% v roku 2018).
V prestížnej nemeckej sieti parfumérií Wir-Fur-Sie značka ANNEMARIE BÖRLIND dokonca suverénne obsadila v segmente pleťovej starostlivosti prvú priečku a vytlačila v predaji na nižšie priečky značky ako Clarins, Shiseido či Lancome. Jej prírodná dekoratívna kozmetika s čisto rastlinným zložením, sa umiestnila na 10. priečke.
Prírodná kozmetika sa teší čoraz väčšej popularite aj na Slovensku a v susedných Čechách. Svedčia o tom aj výsledky predaja značky ANNEMARIE BÖRLIND za ostatné roky. „Jej predaj na našom trhu medziročne rastie približne o 20%. Spomedzi predajných kanálov čoraz viac vystupujú do popredia bio predajne alebo špecializované pracoviská - napríklad rôzne estetické kliniky, ktoré poskytujú svojim zákazníčkam profesionálnu pleťovú starostlivosť s kozmetikou ANNEMARIE BÖRLIND a rovnako možnosť zakúpiť si produkty na domáce použitie. Táto kombinácia sa ukazuje ako veľmi efektná,” uvádza Henrieta Martinková, distribútorka značky ANNEMARIE BÖRLIND pre Slovensko a Českú republiku.
„ANNEMARIE BÖRLIND je prírodná kozmetika, ktorá skutočne funguje. Jej zakladateľka Annemarie Lindner už pred 60. Rokmi tvrdila, že všetko, čo pokožka potrebuje, možno nájsť v prírode. Len čaká na nás, kým to objavíme. Spoločnosť ANNEMARIE BÖRLIND navyše svojou firemnou politikou podporuje trvalo udržateľný rozvoj, ochranu planéty a aktívne participuje na rozličných celosvetových sociálno-ekologických projektoch. Možno práve preto si každým rokom odkrajuje čoraz väčšiu cieľovú skupinu zákazníkov zvučných svetových značiek, ktorí doteraz o prírodnej kozmetike neuvažovali,” hovorí Henrieta Martinková.
Dodáva, že ANNEMARIE BÖRLIND prelomila ľady, keď začala zákazníkom ponúkať vysokú kvalitu výrobkov s čistým, rastlinným zložením, funkčnosťou v spojení s dizajnovými, no zároveň recyklovateľnými alebo rozložiteľnými obalmi.
„Pridanou hodnotou tejto značky s 60. ročnou tradíciou, na ktorú začína prihliadať čoraz viac zákazníkov, je postoj spoločnosti BÖRLIND Gmbh, k našej planéte, ochranne prírody a podpore znevýhodnených, ktorý implementuje do každého procesu svojej výroby - od zberu surovín, transport, samotnú výrobu až po konečného zákazníka. Aj to je možno dôvod stále rastúceho úspechu značky,” hovorí H. Martinková.
O ZNAČKE ANNEMARIE BÖRLIND
Nemecká kozmetika ANNEMARIE BÖRLIND používa výlučne rastlinné suroviny získané z kontrolovaného poľnohospodárstva alebo voľného zberu a termálnu vodu z vlastného prameňa Waltera Lindnera vyvierajúceho v Čiernom lese. Od svojho vzniku v roku 1959 odmieta testovanie na zvieratách, neobsahuje žiadne ropné deriváty, silikóny, živočíšne výťažky, minerálne oleje a ďalšie telu neprirodzené látky. Potrpí si aj na to, aby jej zákazníci poznali typ a pôvod prírodných surovín v ich produktoch, a aby vedeli akým spôsobom sa vyrábajú.
Jej zakladateľka Annemarie Lindner sa považuje za priekopníčku prírodnej kozmetiky a je autorkou známeho výroku: „Nedám si na tvár nič, čo by som nedokázala aj zjesť.”
„Nie je totiž dôležité len to, že kozmetika obsahuje rastlinné zložky, ale aj to, odkiaľ tieto suroviny pochádzajú a akým spôsobom boli získané a spracované, a či pri ich pestovaní neboli používané herbicídy, pesticídy alebo iné toxické látky,” vysvetľuje Henrieta Martinková.
Nemecká kozmetika ANNEMARIE BÖRLIND používa výlučne rastlinné suroviny získané z kontrolovaného poľnohospodárstva alebo voľného zberu a termálnu vodu z vlastného prameňa Waltera Lindnera vyvierajúceho v Čiernom lese. Od svojho vzniku v roku 1959 odmieta testovanie na zvieratách, neobsahuje žiadne ropné deriváty, silikóny, živočíšne výťažky, minerálne oleje a ďalšie telu neprirodzené látky. Potrpí si aj na to, aby jej zákazníci poznali typ a pôvod prírodných surovín v ich produktoch, a aby vedeli akým spôsobom sa vyrábajú.
Jej zakladateľka Annemarie Lindner sa považuje za priekopníčku prírodnej kozmetiky a je autorkou známeho výroku: „Nedám si na tvár nič, čo by som nedokázala aj zjesť.”
„Nie je totiž dôležité len to, že kozmetika obsahuje rastlinné zložky, ale aj to, odkiaľ tieto suroviny pochádzajú a akým spôsobom boli získané a spracované, a či pri ich pestovaní neboli používané herbicídy, pesticídy alebo iné toxické látky,” vysvetľuje Henrieta Martinková.