Kaufland ich získal vo Voľbe spotrebiteľov za 3 výrobky.
Autor OTS
Bratislava 17.mája (OTS) - Produkty privátnej značky K-Z lásky k tradícii sú medzi zákazníkmi natoľko obľúbené, že zaujali aj vo Voľbe spotrebiteľov 2024. Kaufland si za svoje novinky odniesol tri víťazstvá.
Marketingový projekt Voľba spotrebiteľov už trinásť rokov sleduje, oceňuje a podporuje nové aj inovované výrobky či produktové rady, ktoré sú uvádzané na slovenský trh. Zoznam ocenených produktov určujú výsledky prieskumu, ktorý sa na Slovensku uskutočňuje na reprezentatívnej vzorke 2 000 respondentov.
Hlasovanie v ročníku 2024 rozhodlo, že produktová rada čerstvého hovädzieho, bravčového aj kuracieho mäsa K- Z lásky k tradícii vyhrala titul najlepšej novinky v kategórii Mäso. Spotrebitelia ocenili nielen jej päťhviezdičkovú prémiovú kvalitu, ale aj stopercentne slovenský pôvod. Ponúka totiž mäso pochádzajúce zo zvierat, ktoré boli narodené, kŕmené, chované aj porazené výhradne na Slovensku, kde sa produkty zároveň balia. Prvenstvo v kategórii Zelenina získali zemiaky privátnej značky K- Z lásky k tradícii, ktorá v sortimente zeleniny prináša najvyššiu kvalitu dopestovanú na našich poliach. A že výrobky s označením K- Z lásky k tradícii sa u slovenských spotrebiteľov tešia mimoriadnej obľube, dokazuje aj ocenenie pre produkt Treska v majonézovej omáčke, ktorá obsahuje až 50 percent treskovitej ryby a ktorej receptúra bola vytvorená podľa špecifikácií obchodného reťazca.
Foto: Kaufland
„V našich predajniach si zákazníci môžu vyberať z bohatej ponuky čerstvých a kvalitných výrobkov, no všímame si aj ich veľký záujem o produktový rad K- Z lásky k tradícii, ktorý podľa overených receptúr vyrábajú slovenskí dodávatelia z kvalitných domácich surovín,“ konštatuje Lucia Vargová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s. Obľúbenú privátnu značku reťazec uviedol na trh v roku 2018 a jej súčasťou je okrem mliečnych či mäsových výrobkov od minulého roka aj slovenské ovocie a zelenina. „Produktová línia K- Z lásky k tradícii sa každý rok rozrastá a aj pravidelné ocenenia vo Voľbe spotrebiteľov potvrdzujú, že kvalitu a tradičnú chuť našich noviniek nielen pozná, ale aj oceňuje čoraz viac zákazníkov. Zároveň takto podporujú slovenských výrobcov, ktorí produkty privátnej značky prinášajú do nášho sortimentu.“
Foto: Kaufland
Obchodný reťazec boduje v projekte Voľba spotrebiteľov svojimi novinkami K-Z lásky k tradícii pravidelne. Minulý rok v ňom Bryndzové pirohy so slaninkou získali prvenstvo v kategórii Polotovary a hotové jedlá, zatiaľ čo medzi tvarohmi a skyrmi si najvyššie ocenenie odniesol Tvaroh nízkotučný hrudkovitý. Pod označením K-Z lásky k tradícii ponúka Kaufland vyše stovku produktov ako maslo, jogurty, bryndza, syry, párky či šunka a pri tejto privátnej značke zaznamenal v počte výrobkov medziročný nárast až o 80 percent.
Marketingový projekt Voľba spotrebiteľov už trinásť rokov sleduje, oceňuje a podporuje nové aj inovované výrobky či produktové rady, ktoré sú uvádzané na slovenský trh. Zoznam ocenených produktov určujú výsledky prieskumu, ktorý sa na Slovensku uskutočňuje na reprezentatívnej vzorke 2 000 respondentov.
Hlasovanie v ročníku 2024 rozhodlo, že produktová rada čerstvého hovädzieho, bravčového aj kuracieho mäsa K- Z lásky k tradícii vyhrala titul najlepšej novinky v kategórii Mäso. Spotrebitelia ocenili nielen jej päťhviezdičkovú prémiovú kvalitu, ale aj stopercentne slovenský pôvod. Ponúka totiž mäso pochádzajúce zo zvierat, ktoré boli narodené, kŕmené, chované aj porazené výhradne na Slovensku, kde sa produkty zároveň balia. Prvenstvo v kategórii Zelenina získali zemiaky privátnej značky K- Z lásky k tradícii, ktorá v sortimente zeleniny prináša najvyššiu kvalitu dopestovanú na našich poliach. A že výrobky s označením K- Z lásky k tradícii sa u slovenských spotrebiteľov tešia mimoriadnej obľube, dokazuje aj ocenenie pre produkt Treska v majonézovej omáčke, ktorá obsahuje až 50 percent treskovitej ryby a ktorej receptúra bola vytvorená podľa špecifikácií obchodného reťazca.
Foto: Kaufland
„V našich predajniach si zákazníci môžu vyberať z bohatej ponuky čerstvých a kvalitných výrobkov, no všímame si aj ich veľký záujem o produktový rad K- Z lásky k tradícii, ktorý podľa overených receptúr vyrábajú slovenskí dodávatelia z kvalitných domácich surovín,“ konštatuje Lucia Vargová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s. Obľúbenú privátnu značku reťazec uviedol na trh v roku 2018 a jej súčasťou je okrem mliečnych či mäsových výrobkov od minulého roka aj slovenské ovocie a zelenina. „Produktová línia K- Z lásky k tradícii sa každý rok rozrastá a aj pravidelné ocenenia vo Voľbe spotrebiteľov potvrdzujú, že kvalitu a tradičnú chuť našich noviniek nielen pozná, ale aj oceňuje čoraz viac zákazníkov. Zároveň takto podporujú slovenských výrobcov, ktorí produkty privátnej značky prinášajú do nášho sortimentu.“
Foto: Kaufland
Obchodný reťazec boduje v projekte Voľba spotrebiteľov svojimi novinkami K-Z lásky k tradícii pravidelne. Minulý rok v ňom Bryndzové pirohy so slaninkou získali prvenstvo v kategórii Polotovary a hotové jedlá, zatiaľ čo medzi tvarohmi a skyrmi si najvyššie ocenenie odniesol Tvaroh nízkotučný hrudkovitý. Pod označením K-Z lásky k tradícii ponúka Kaufland vyše stovku produktov ako maslo, jogurty, bryndza, syry, párky či šunka a pri tejto privátnej značke zaznamenal v počte výrobkov medziročný nárast až o 80 percent.