Domov si ju kúpi osem z desiatich domácností, dve tretiny kupujúcich si ju zabezpečí v akcii.
Autor TASR
Bratislava 29. júna (TASR) - Slováci majú najradšej čokoládovú a vanilkovú zmrzlinu, vyplýva to z prieskumu spoločnosti GfK. Zmrzlina ide na odbyt počas celého roka, najviac však počas leta. Domov si ju kúpi osem z desiatich domácností, dve tretiny kupujúcich si ju zabezpečí v akcii.
"Zmrzlinu si kupujeme pri rôznych príležitostiach počas celého roka, v letných mesiacoch však priláka päť- až šesťnásobne vyšší počet kupujúcich ako v mimosezónnych mesiacoch," uviedla Anna Kissová, Team Leader GfK Consumer Panel Services. Nástup sezóny v domácej spotrebe možno sledovať už od apríla, vrchol dosahuje počas mesiacov jún až august.
Zmrzlinu pre domácu spotrebu si Slováci kupujú približne desaťkrát za rok. Najvyššiu spotrebu majú viacčlenné rodiny s deťmi nad 15 rokov alebo rodiny s dospelými členmi a žijúce v mestách.
"Zmrzlinu si kupujeme pri rôznych príležitostiach počas celého roka, v letných mesiacoch však priláka päť- až šesťnásobne vyšší počet kupujúcich ako v mimosezónnych mesiacoch," uviedla Anna Kissová, Team Leader GfK Consumer Panel Services. Nástup sezóny v domácej spotrebe možno sledovať už od apríla, vrchol dosahuje počas mesiacov jún až august.
Zmrzlinu pre domácu spotrebu si Slováci kupujú približne desaťkrát za rok. Najvyššiu spotrebu majú viacčlenné rodiny s deťmi nad 15 rokov alebo rodiny s dospelými členmi a žijúce v mestách.