Chute oboch pohlaví sa zhodujú v objednávke pizze, cestovín či ázijských jedál.
Autor TASR
Bratislava 12. januára (TASR) – Najčastejšia voľba obedového menu v práci je pizza. Jednoduché objednávanie jedla online sa stáva trendom na Slovensku aj v susednom Česku. Kým Slováci si takto objednajú jedlo skôr do práce, Česi šetria čas viac večer a objednajú si jedlo domov. Voľba menu na obed v práci je však jednotná a jednoduchá v oboch krajinách – spomínaná talianska pizza.
Filip Znamenák, riaditeľ projektu DajmeJedlo.sk, poukazuje na to, že slovenské a české stravovacie návyky sú si v rámci objednávania jedla viac podobné ako odlišné. Ani v poradí ďalšie jedlá nie sú pôvodom z lokálnych kuchýň. Ľudia si obľúbili ázijskú kuchyňu, sushi, cestoviny či burgre.
Pomer mužov a žien, ktorí si objednávajú jedlo takýmto spôsobom, je 60 % ku 40 %. Chute oboch pohlaví sa zhodujú v objednávke pizze, cestovín či ázijských jedál. No na druhej strane sa zásadne odlišujú v ďalších preferenciách. Kým pre mužov je ďalšou voľbou mäso, ženy si volia ľahší šalát.
Na Slovensku na online objednávanie jedla naskočila v prvom kole hlavne biznis komunita. "Ide o ľudí, ktorí sú v práci zaneprázdnení, respektíve využijú pracovný čas efektívnejšie donáškou jedla. Ďalšie dôvody sú prozaické – takto si zákazníci veľmi rýchlo a efektívne môžu vyskúšať niečo nové, pokiaľ sa rozhodnú vymeniť stravovacie zariadenia v okolí svojho pracoviska," dodáva Znamenák.
TASR informoval Filip Znamenák, riaditeľ projektu DajmeJedlo.sk
Filip Znamenák, riaditeľ projektu DajmeJedlo.sk, poukazuje na to, že slovenské a české stravovacie návyky sú si v rámci objednávania jedla viac podobné ako odlišné. Ani v poradí ďalšie jedlá nie sú pôvodom z lokálnych kuchýň. Ľudia si obľúbili ázijskú kuchyňu, sushi, cestoviny či burgre.
Pomer mužov a žien, ktorí si objednávajú jedlo takýmto spôsobom, je 60 % ku 40 %. Chute oboch pohlaví sa zhodujú v objednávke pizze, cestovín či ázijských jedál. No na druhej strane sa zásadne odlišujú v ďalších preferenciách. Kým pre mužov je ďalšou voľbou mäso, ženy si volia ľahší šalát.
Na Slovensku na online objednávanie jedla naskočila v prvom kole hlavne biznis komunita. "Ide o ľudí, ktorí sú v práci zaneprázdnení, respektíve využijú pracovný čas efektívnejšie donáškou jedla. Ďalšie dôvody sú prozaické – takto si zákazníci veľmi rýchlo a efektívne môžu vyskúšať niečo nové, pokiaľ sa rozhodnú vymeniť stravovacie zariadenia v okolí svojho pracoviska," dodáva Znamenák.
TASR informoval Filip Znamenák, riaditeľ projektu DajmeJedlo.sk