Pavel Surový (34) grafický dizajnér z Bratislavy, postúpil do finále na prestížnej celosvetovej súťaži v dizajne HiiiBrand (Peking, Čína).
Autor OTS
Bratislava 10. apríla (OTS) - V tomto roku boli nominované do finále až 3 Surového práce. V súťaži bolo prihlásených 1145 dizajnérskych prác z viac ako 40 krajín sveta. Na HiiiBrand-e sa súťažilo v troch kategóriach Corporate Identity, Logo Design a Packaging.
V kategórií profesionálny obalový dizajn medzi finalistov postúpila Surového práca obalový dizajn pre pivo King’s Beer a v kategórií profesionálny logo dizajn boli zaradené dve práce Kravata a Pull & Bear.
“Ide o veľký osobný úspech, ale zároveň aj pre Slovensko. Grafický dizajn mi bol najprv hobby. Vyštudovaný som ekonóm/informatik a ako marketingový konzultant pracujem 7 rokov. Kreslenie pri káve na obednej pauze mi predstavovalo oddych. Spájaním komunikácie, filozofie a nápadov vznikli všetky moje grafické návrhy. Z hry sa zrodil úspech. Som rád, že môžem dizajnom každoročne predstavovať Slovensko po celom svete,” – hovorí nadšene slovenský dizajnér Pavel Surový.
Surový získal v minulosti prestížne svetové ocenenie za dizajn. Vrcholom jeho úspechu je víťazstvo v celosvetovej súťaži HiiiBrand o najlepší brand sveta s prácou Diva. Do renomovanej súťaže bolo prihlásených 4 136 prác zo 60 krajín. 80 prác bolo nominovaných do finále z toho 2 Surového práce Mobi a Diva. V porote sedeli najznámejšie mená v oblasti brandingu ako: Wally Olins, Joe Duffy a Bart Crosby. Značka Diva získala aj cenu Best of Nation Slovakia v súťaži Wolda. Na AdPrintFestivale 2012 získal Design Angel Oscara za najlepšie logo v Europe. Logo Centrum získalo tretie miesto v Rusku a bolo zaradené v trend reporte Logolounge 2013. Surový získal v USA bronzovú medailu za dizajn etikety pre víno DiBonis.
Surového dizajn si môžete pozrieť na www.surovy.sk.
V kategórií profesionálny obalový dizajn medzi finalistov postúpila Surového práca obalový dizajn pre pivo King’s Beer a v kategórií profesionálny logo dizajn boli zaradené dve práce Kravata a Pull & Bear.
“Ide o veľký osobný úspech, ale zároveň aj pre Slovensko. Grafický dizajn mi bol najprv hobby. Vyštudovaný som ekonóm/informatik a ako marketingový konzultant pracujem 7 rokov. Kreslenie pri káve na obednej pauze mi predstavovalo oddych. Spájaním komunikácie, filozofie a nápadov vznikli všetky moje grafické návrhy. Z hry sa zrodil úspech. Som rád, že môžem dizajnom každoročne predstavovať Slovensko po celom svete,” – hovorí nadšene slovenský dizajnér Pavel Surový.
Surový získal v minulosti prestížne svetové ocenenie za dizajn. Vrcholom jeho úspechu je víťazstvo v celosvetovej súťaži HiiiBrand o najlepší brand sveta s prácou Diva. Do renomovanej súťaže bolo prihlásených 4 136 prác zo 60 krajín. 80 prác bolo nominovaných do finále z toho 2 Surového práce Mobi a Diva. V porote sedeli najznámejšie mená v oblasti brandingu ako: Wally Olins, Joe Duffy a Bart Crosby. Značka Diva získala aj cenu Best of Nation Slovakia v súťaži Wolda. Na AdPrintFestivale 2012 získal Design Angel Oscara za najlepšie logo v Europe. Logo Centrum získalo tretie miesto v Rusku a bolo zaradené v trend reporte Logolounge 2013. Surový získal v USA bronzovú medailu za dizajn etikety pre víno DiBonis.
Surového dizajn si môžete pozrieť na www.surovy.sk.