Spoločnosť Víno Matyšák sa ide prezentovať na americký trh a to vo veľkolepom štýle.
Autor OTS
Bratislava 18. augusta (OTS) - Spoločnosť Víno Matyšák sa ide prezentovať na americký trh a to vo veľkolepom štýle. Na novej limitovanej edícii špičkových vín určenej pre americký trh, si budú môcť pochutnávať okrem iného aj hostia exkluzívneho privátneho clubu CARIBOU CLUB v Aspene. Krst tohto výnimočného produktu prebehne v septembri v rámci projektu Slovak Fashion Night 2014, ktorý sa uskutoční v New Yorku.
Veľká módna udalosť určená pre mladých nádejných slovenských dizajnérov Slovak Fashion Nihght 2014 sa v septembri tohto roku uskutoční v New Yorku už po deviatykrát. Pod organizátorskou taktovkou americko – slovenskej nadácie +421, predstavia mladí nádejní umelci zo Slovenska svoju kreatívnu tvorbu prvýkrát v histórii aj v rámci newyorského septembrového týždňa módy (NY Fashion Week September 2014).
Cieľom tohto podujatia je podporovať slovenské talenty, umenie, kultúru a špičkové produkty v USA, umožniť prezentovať sa v New Yorku, v centre svetového obchodu a módy.
Súčasťou tohto výnimočného projektu bude aj krst novej limitovanej edície vína značky Matyšák určenej pre americký trh. Špičkový slovenský produkt od jednej z najúspešnejších slovenských vinárskych firiem, tak dostane lesk výnimočnosti s prívlastkom krstený v New Yorku.
Vína rodinnej slovenskej firmy Víno Matyšák už mnohokrát presvedčili doma aj v zahraničí, že patria k tomu najlepšiemu, čo slovenské vinárstvo produkuje a hrdo reprezentovali Slovensko ako krajinu, kde sa rodia vína patriace k svetovej špičke. V septembri sa chystajú zaujať nielen Newyorčanov, ale aj hostí „CARIBOU CLUB“, jedného z najznámejších privátnych klubov v americkom Aspene.
Veľká módna udalosť určená pre mladých nádejných slovenských dizajnérov Slovak Fashion Nihght 2014 sa v septembri tohto roku uskutoční v New Yorku už po deviatykrát. Pod organizátorskou taktovkou americko – slovenskej nadácie +421, predstavia mladí nádejní umelci zo Slovenska svoju kreatívnu tvorbu prvýkrát v histórii aj v rámci newyorského septembrového týždňa módy (NY Fashion Week September 2014).
Cieľom tohto podujatia je podporovať slovenské talenty, umenie, kultúru a špičkové produkty v USA, umožniť prezentovať sa v New Yorku, v centre svetového obchodu a módy.
Súčasťou tohto výnimočného projektu bude aj krst novej limitovanej edície vína značky Matyšák určenej pre americký trh. Špičkový slovenský produkt od jednej z najúspešnejších slovenských vinárskych firiem, tak dostane lesk výnimočnosti s prívlastkom krstený v New Yorku.
Vína rodinnej slovenskej firmy Víno Matyšák už mnohokrát presvedčili doma aj v zahraničí, že patria k tomu najlepšiemu, čo slovenské vinárstvo produkuje a hrdo reprezentovali Slovensko ako krajinu, kde sa rodia vína patriace k svetovej špičke. V septembri sa chystajú zaujať nielen Newyorčanov, ale aj hostí „CARIBOU CLUB“, jedného z najznámejších privátnych klubov v americkom Aspene.