Internet vecí sa posúva o kúsok ďalej. Ideály mužskej krásy sa menia v závislosti od krajiny. Linkedin kúpil spoločnosť na vzdelávacie kurzy.
Autor Tablet.TV
Bratislava 14. apríla (TABLET.TV) - Firma Amazon prišla s nápadom, ako bežnému spotrebiteľovi vysvetliť komunikovanie spotrebičov prostredníctvom internetu. Tlačidlo dash button pripomína bytový zvonček, po jeho stlačení však zariadenie odošle prostredníctvom wifi objednávku na konkrétny produkt do aplikácie v smartfóne. Po potvrdení objednávky vám tovar príde až domov. Služba je však aktuálna iba v USA.
Teraz potešíme hlavne dámy. Keďže ženským ideálom krásy sme sa už venovali, prinášame aj pohľad na mužské štandardy krásy. Medzinárodné obsadenie modelov v tomto videu ukazuje, ako sa mení predstava ideálneho muža v 12 rôznych krajinách. Na týchto chlapov si kliklo už viac než 5 miliónov ľudí.
Občas sa zaujímavá kúpa podarí aj LinkdIn-u. Aktuálne kúpil spoločnosť lynda.com, ktorá sa špecializuje na vzdelávanie a vo svojej videoknižnici ponúka viac než 6300 kurzov a 260.000 vzdelávacích programov v 5 jazykoch. LinkedIn, ktorý má na celom svete približne 300 miliónov klientov, uviedol, že táto kúpa pomôže užívateľom pri budovaní kariéry.
Teraz potešíme hlavne dámy. Keďže ženským ideálom krásy sme sa už venovali, prinášame aj pohľad na mužské štandardy krásy. Medzinárodné obsadenie modelov v tomto videu ukazuje, ako sa mení predstava ideálneho muža v 12 rôznych krajinách. Na týchto chlapov si kliklo už viac než 5 miliónov ľudí.
Občas sa zaujímavá kúpa podarí aj LinkdIn-u. Aktuálne kúpil spoločnosť lynda.com, ktorá sa špecializuje na vzdelávanie a vo svojej videoknižnici ponúka viac než 6300 kurzov a 260.000 vzdelávacích programov v 5 jazykoch. LinkedIn, ktorý má na celom svete približne 300 miliónov klientov, uviedol, že táto kúpa pomôže užívateľom pri budovaní kariéry.