Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 22. november 2024Meniny má Cecília
< sekcia Magazín

Unilever predstavuje nový produkt – Heru maslovú

Ilustračné foto Foto: Hera

Na slovenskom trhu ste doteraz mohli pod značkou Hera nájsť len jeden produkt. Unilever Slovensko však vyvinul nový produkt.

Bratislava 26. septembra 2012 (TERAZ.sk-OTS) - Spoločnosť Unilever Slovensko prináša túto jeseň novinku a rozširuje tak svoje portfolio o nový typ margarínu. Pečenie bude ešte jednoduchšie a chutnejšie.

Na slovenskom trhu ste doteraz mohli pod značkou Hera nájsť len jeden produkt. Margarín vhodný na pečenie koláčov, či korpusov. Unilever Slovensko vyvinul nový produkt pod názvom Hera - maslová príchuť, hodiaci sa nielen na pečenie koláčov, ale aj do plniek a krémov. “Maslová príchuť je medzi profesionálnymi i domácimi pekármi najobľúbenejšia. Klasická Hera sa nepoužíva na prípravu krémov, a preto sme sa rozhodli vytvoriť jedinečný margarín na pečenie s príchuťou masla vhodný aj do rôznych plniek,” hovorí Renáta Uhrínová, zástupkyňa spoločnosti Univeler Slovensko.

Hera je silný brand s dlhodobou 85-ročnou tradíciou a imidžom experta na pečenie. Na základe pozitívnej skúsenosti a tradícií predstavujeme novú Heru - maslová príchuť, ktorá je kombináciou kvalitného rastlinného oleja a maslovej príchute. Vďaka tomu je výborná do koláčov a krémov, ľahko sa zapracováva do cesta, drží tvar cesta a prináša vynikajúcu chuť. Vo všetkých obchodných reťazcoch ju nájdete v priebehu najbližších dní.

Vyskúšali sme Heru s maslovou príchuťou za vás. Šéfkuchár Marek Petrán pripravil recepty, ktoré dajú nový rozmer vášmu pečeniu. Upečte si spolu s ním lahodnú krémovú tortu, ktorej špeciálny recept prinášame práve s jej uvedením na trh. “Hera - maslová príchuť je alternatívou ku klasickému maslu. Krém krásne vytuhne a jej chuť je naozaj porovnateľná s maslom,” hovorí o svojej skúsenosti šéfkuchár Marek Petrán.

Spoločnosť Unilever Slovensko chce uvedením produktu Hera - maslová príchuť osloviť a získať spotrebiteľov masla. V budúcnosti plánuje komunikovať produkt prostredníctvom nadlinkovej a podklinkovej kampane, a tým podporiť predaj produktu na slovenskom trhu.