Magazín založil v roku 1967 v San Franciscu Jann Wenner. Odvtedy bol časopis pod kontrolou jeho spoločnosti Wenner Media. Rolling Stone sa zameriava aj na politické témy a spoločenské komentáre.
Autor TASR
New York 19. septembra (TASR) - Vydavateľ amerického magazínu Rolling Stone oznámil, že ponúka na predaj rozhodujúci podiel v tomto dvojtýždenníku zameranom na popkultúru. Informovala o tom v pondelok stanica BBC.
Magazín založil v roku 1967 v San Franciscu Jann Wenner. Odvtedy bol časopis pod kontrolou jeho spoločnosti Wenner Media. Rolling Stone sa zameriava aj na politické témy a spoločenské komentáre.
Časopis v poslednom čase čelil tvrdým obchodným podmienkam, v ktorých sa celý vydavateľský priemysel prispôsobuje čitateľskému prostrediu zameranému viac na digitálne formáty než na klasické tlačené médiá.
Nakladateľská spoločnosť tvrdí, že Rolling Stone má napriek zmieneným problémom mesačne 60 miliónov čitateľov a jeho platforma na digitálnych, ako aj sociálnych médiách rastie rýchlym tempom.
Magazín patrí desaťročia k oporám hudobnej publicistiky nielen v USA, ale celom svete. Byť na jeho ikonickej prednej obálke sa stalo symbolom prestíže a vrcholu hudobnej kariéry spevákov a skupín.
Na titulke sa objavilo množstvo svetových interpretov a hercov, či dokonca niekoľko prezidentov alebo pápežov. Pobúrenie vyvolalo číslo s teroristom z bostonského maratónu Džocharom Carnajevom.
Zrejme najslávnejším "coverom" tohto magazínu je fotografia nahého Johna Lennona chúliaceho sa na zemi k svojej oblečenej manželke Yoko Ono. Záber vznikol v rovnaký deň, kedy Lennona zavraždili.
Magazín založil v roku 1967 v San Franciscu Jann Wenner. Odvtedy bol časopis pod kontrolou jeho spoločnosti Wenner Media. Rolling Stone sa zameriava aj na politické témy a spoločenské komentáre.
Časopis v poslednom čase čelil tvrdým obchodným podmienkam, v ktorých sa celý vydavateľský priemysel prispôsobuje čitateľskému prostrediu zameranému viac na digitálne formáty než na klasické tlačené médiá.
Nakladateľská spoločnosť tvrdí, že Rolling Stone má napriek zmieneným problémom mesačne 60 miliónov čitateľov a jeho platforma na digitálnych, ako aj sociálnych médiách rastie rýchlym tempom.
Magazín patrí desaťročia k oporám hudobnej publicistiky nielen v USA, ale celom svete. Byť na jeho ikonickej prednej obálke sa stalo symbolom prestíže a vrcholu hudobnej kariéry spevákov a skupín.
Na titulke sa objavilo množstvo svetových interpretov a hercov, či dokonca niekoľko prezidentov alebo pápežov. Pobúrenie vyvolalo číslo s teroristom z bostonského maratónu Džocharom Carnajevom.
Zrejme najslávnejším "coverom" tohto magazínu je fotografia nahého Johna Lennona chúliaceho sa na zemi k svojej oblečenej manželke Yoko Ono. Záber vznikol v rovnaký deň, kedy Lennona zavraždili.