Spoločnosť Unilever vyvinula nový, inovatívny spôsob spracovania čaju Lipton Yellow Label. Vďaka novému prístupu k jeho spracovaniu získal čaj Lipton Yellow Label ešte bohatšiu arómu a plnšiu chuť.
Autor TERAZ.sk-OTS
Bratislava 8. októbra (TERAZ.sk - OTS) - Značka Lipton vyvinula nový spôsob spracovania čaju Lipton Yellow Label, pozmenilo sa zloženie, čím získal čaj bohatšiu arómu a plnšiu chuť. Zmena spočíva v inovatívnom prístupe spracovania čajových lístkov, ktorý umožňuje zachytiť čo najviac čajovej chuti a vône. Čaj Lipton Yellow Label teraz obsahuje 98% čierneho čaju a 2% esencie. Esenciu tvorí prírodný extrakt, ktorý sa získava lisovaním čerstvých vysokokvalitných čajových lístkov. Ich spracovanie začína iba niekolko hodín po zbere. Celý tento proces sa realizuje v priebehu 24 hodín, čím si Lipton Yellow Label zachováva dokonalú čerstvosť od momentu zberu čajových lístkov z plantáží, až po hotový výrobok, z ktorého si môžete pripraviť chutný čaj.
Nový Lipton Yellow Label sa tak stal čajom, ktorý využíva všetok potenciál čajových lístkov, výsledkom čoho je šálka s ešte bohatšou arómou a plnšou chuťou.
Lipton Yellow Label je najznámejším čiernym čajom značky Lipton. Mieša sa z viac ako 30 rôznych druhov čajov a je najpredávanejším čajom na svete. Čaj Lipton Yellow Label sa predáva od roku 1890, išlo o prvý výrobok, ktorý začal sir Thomas Lipton, zakladateľ spoločnosti Lipton, dovážať z Cejlónu do Európy. Dnes sa tento čaj predáva vo viac ako 120 krajinách sveta.
Nový Lipton Yellow Label sa tak stal čajom, ktorý využíva všetok potenciál čajových lístkov, výsledkom čoho je šálka s ešte bohatšou arómou a plnšou chuťou.
Lipton Yellow Label je najznámejším čiernym čajom značky Lipton. Mieša sa z viac ako 30 rôznych druhov čajov a je najpredávanejším čajom na svete. Čaj Lipton Yellow Label sa predáva od roku 1890, išlo o prvý výrobok, ktorý začal sir Thomas Lipton, zakladateľ spoločnosti Lipton, dovážať z Cejlónu do Európy. Dnes sa tento čaj predáva vo viac ako 120 krajinách sveta.