Slováci na internete najčastejšie nakupujú oblečenie, knihy, bielu techniku, televízory a kozmetiku.
Autor TASR
Bratislava 24. mája (TASR) – Počas pracovnej doby navštevuje e-shopy len 5 % Slovákov pravidelne nakupujúcich online.
Ďalších 93 % klientov e-shopov sa na ich stránky pripája z domu.
Vyplýva to z prieskumu nezávislého portálu Heureka.sk.
"Približne 35 % klientov nakupuje v internetových obchodov aspoň raz mesačne. Oproti vlaňajšku ide o nárast o 5 %, čo znamená, že ľudia nakupujú online častejšie. Ďalších 68 % opýtaných navštívi e-shop viackrát za rok," hovorí projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.
Slováci na internete najčastejšie nakupujú oblečenie (36 %), knihy (33 %), bielu techniku (29 %), televízory (24 %) a kozmetiku (22 %).
Ďalších 93 % klientov e-shopov sa na ich stránky pripája z domu.
Vyplýva to z prieskumu nezávislého portálu Heureka.sk.
"Približne 35 % klientov nakupuje v internetových obchodov aspoň raz mesačne. Oproti vlaňajšku ide o nárast o 5 %, čo znamená, že ľudia nakupujú online častejšie. Ďalších 68 % opýtaných navštívi e-shop viackrát za rok," hovorí projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.
Slováci na internete najčastejšie nakupujú oblečenie (36 %), knihy (33 %), bielu techniku (29 %), televízory (24 %) a kozmetiku (22 %).