Z dôvodu zachovania plynulosti dopravy počas opráv NDS práce rozdelila do dvoch etáp tak, aby sa vždy zachoval jeden prejazdný pruh.
Autor TASR
Zvolen 31. októbra (TASR) - Strategický most Pustý hrad pri Zvolene prešiel hĺbkovou opravou a aktuálne už slúži motoristom bez akýchkoľvek obmedzení. Za necelých šesť mesiacov sa ho pri zachovaní dopravy podarilo komplexne revitalizovať a predĺžiť jeho životnosť. TASR o tom vo štvrtok informoval hovorca Národnej diaľničnej spoločnosti (NDS) Tomáš Ferenčák s tým, že do komfortnejšej a bezpečnejšej dopravy diaľničiari investovali 3,75 milióna eur.
NDS na jednom z najdôležitejších mostov v regióne Zvolen vymenila zvodidlá, zábradlia, protidotykovú ochranu nad železničnou traťou, rímsy, odvodňovače, vozovkové vrstvy a samotnú izoláciu mosta. Práce realizovali od začiatku mája v maximálnom možnom tempe.
"Všetky práce prebiehali pri zachovaní dopravy. V praxi to znamenalo omnoho vyššie nároky na harmonogram a každodennú organizáciu stavby. Napriek tomu sa most podarilo opraviť bez meškaní či komplikácií a motoristi dnes majú k dispozícii kompletne revitalizovaný most s novou vozovkou a zvodidlovým systémom," vysvetlil podpredseda predstavenstva a riaditeľ prevádzkového úseku NDS Rastislav Droppa.
Z dôvodu zachovania plynulosti dopravy počas opráv NDS práce rozdelila do dvoch etáp tak, aby sa vždy zachoval jeden prejazdný pruh. Vyše 700 metrov dlhý most Pustý hrad na ceste I/16 prešiel komplexnou opravou prvýkrát od svojho postavenia.
Štátni diaľničiari v tomto roku spustili opravy siedmich významných mostov. Podľa Ferenčáka celkovo do ich obnovy investujú viac ako 22 miliónov eur. Okrem mostu Pustý hrad sa rozbehli opravy mostu Hlohovec (D1), Trnava (v križovatke D1 a R1), Váhovce (R1), Lehota (R1), Podtureň (D1) a Podbanské (D1).
NDS na jednom z najdôležitejších mostov v regióne Zvolen vymenila zvodidlá, zábradlia, protidotykovú ochranu nad železničnou traťou, rímsy, odvodňovače, vozovkové vrstvy a samotnú izoláciu mosta. Práce realizovali od začiatku mája v maximálnom možnom tempe.
"Všetky práce prebiehali pri zachovaní dopravy. V praxi to znamenalo omnoho vyššie nároky na harmonogram a každodennú organizáciu stavby. Napriek tomu sa most podarilo opraviť bez meškaní či komplikácií a motoristi dnes majú k dispozícii kompletne revitalizovaný most s novou vozovkou a zvodidlovým systémom," vysvetlil podpredseda predstavenstva a riaditeľ prevádzkového úseku NDS Rastislav Droppa.
Z dôvodu zachovania plynulosti dopravy počas opráv NDS práce rozdelila do dvoch etáp tak, aby sa vždy zachoval jeden prejazdný pruh. Vyše 700 metrov dlhý most Pustý hrad na ceste I/16 prešiel komplexnou opravou prvýkrát od svojho postavenia.
Štátni diaľničiari v tomto roku spustili opravy siedmich významných mostov. Podľa Ferenčáka celkovo do ich obnovy investujú viac ako 22 miliónov eur. Okrem mostu Pustý hrad sa rozbehli opravy mostu Hlohovec (D1), Trnava (v križovatke D1 a R1), Váhovce (R1), Lehota (R1), Podtureň (D1) a Podbanské (D1).