Tvorcov nového loga inšpirovala 101. výsadková divízia americkej armády, v ktorej slúžil súčasný majiteľ klubu Vinnie Viola.
Autor TASR
Sunrise 3. júna (TASR) - Hokejový klub zámorskej NHL Florida Panthers oficiálne predstavil nové logo, ktoré je výrazne ovplyvnené vojenským motívom. Informoval oficiálny profiligový web.
Nové logo tvorí panter situovaný uprostred a nad ním sa nachádza nápis PANTHERS. Základné farby sú červená, modrá a zlatá. Tvorcov nového loga inšpirovala 101. výsadková divízia americkej armády, v ktorej slúžil súčasný majiteľ klubu Vinnie Viola. "Myslím, že logo má v sebe dostatok odvahy, má myšlienku a skrášli naše dresy. Chceme týmto spôsobom vytvoriť novú tradíciu, poukázať na oddanosť a odvahu," povedal Viola.
Pri príležitosti predstavenia nového loga zorganizovalo vedenie "panterov" párty pre fanúšikov, na ktorej sa zúčastnili aj hráči Aaron Ekblad, Vincent Trocheck, Shawn Thornton či Steven Kampfer ako aj bývalé hviezdy Ed Jovanovski, Radek Dvořák, Bill Lindsay, Olli Jokinen. "Je to skvelé logo, je úplne jasné, že každý je spokojný a nikto sa nesťažuje. Uplynulé dve sezóny sme na vzostupe a nové logo predstavuje svieži štart za ďalšou prácu. So starým logom sme Stanleyho pohár nikdy nevyhrali, a preto nastal čas, aby sme pozmenili náš vzhľad a išli na to," povedal Trochek.
Nové logo tvorí panter situovaný uprostred a nad ním sa nachádza nápis PANTHERS. Základné farby sú červená, modrá a zlatá. Tvorcov nového loga inšpirovala 101. výsadková divízia americkej armády, v ktorej slúžil súčasný majiteľ klubu Vinnie Viola. "Myslím, že logo má v sebe dostatok odvahy, má myšlienku a skrášli naše dresy. Chceme týmto spôsobom vytvoriť novú tradíciu, poukázať na oddanosť a odvahu," povedal Viola.
Pri príležitosti predstavenia nového loga zorganizovalo vedenie "panterov" párty pre fanúšikov, na ktorej sa zúčastnili aj hráči Aaron Ekblad, Vincent Trocheck, Shawn Thornton či Steven Kampfer ako aj bývalé hviezdy Ed Jovanovski, Radek Dvořák, Bill Lindsay, Olli Jokinen. "Je to skvelé logo, je úplne jasné, že každý je spokojný a nikto sa nesťažuje. Uplynulé dve sezóny sme na vzostupe a nové logo predstavuje svieži štart za ďalšou prácu. So starým logom sme Stanleyho pohár nikdy nevyhrali, a preto nastal čas, aby sme pozmenili náš vzhľad a išli na to," povedal Trochek.