Okrem cestovných poriadkov a aktuálnych informácií nájdu na stránke cestujúci aj kontakty na zákaznícku infolinku a zákaznícke centrá.
Autor TASR
Nitra 1. apríla (TASR) – Arriva Nitra spustila v pondelok svoju novú internetovú stránku. Obyvatelia a návštevníci Nitry na nej nájdu všetky aktuálne informácie, prehľadné cestovné poriadky, informácie o službách či kontakty. Nová webová stránka www.arriva.sk/nitra je interaktívna a responzívna.
„Pre cestujúcich je dôležité, aby rýchlo a jednoducho, dnes už čoraz častejšie vo svojom smartfóne, našli informácie, ktoré potrebujú. Aj preto sme sa usilovali, aby bola nová stránka intuitívna. Každý jej návštevník si rýchlo a ľahko nájde cestovné poriadky podľa jednotlivých druhov dopravy, aktuálne informácie o doprave a jej prípadných obmedzeniach,“ povedala Petra Helecz, riaditeľka pre obchod a komunikáciu spoločností Arriva na Slovensku.
Okrem cestovných poriadkov a aktuálnych informácií nájdu na stránke cestujúci aj kontakty na zákaznícku infolinku a zákaznícke centrá. „Cestujúci si môžu vyžiadať zasielanie newslettera s aktuálnymi informáciami z konkrétnej oblasti, ktorá ich zaujíma. Aj vďaka tomu ich budeme okamžite informovať, ak sa napríklad zmení dopravná situácia,“ uviedla Helecz. Prostredníctvom formulára na stránke zároveň môže verejnosť zaslať dopravcovi svoje námety či postrehy. V priebehu najbližších mesiacov predstaví spoločnosť nové webové stránky svojich ostatných spoločností na Slovensku, prvou z nich bude Arriva Trnava.
„Pre cestujúcich je dôležité, aby rýchlo a jednoducho, dnes už čoraz častejšie vo svojom smartfóne, našli informácie, ktoré potrebujú. Aj preto sme sa usilovali, aby bola nová stránka intuitívna. Každý jej návštevník si rýchlo a ľahko nájde cestovné poriadky podľa jednotlivých druhov dopravy, aktuálne informácie o doprave a jej prípadných obmedzeniach,“ povedala Petra Helecz, riaditeľka pre obchod a komunikáciu spoločností Arriva na Slovensku.
Okrem cestovných poriadkov a aktuálnych informácií nájdu na stránke cestujúci aj kontakty na zákaznícku infolinku a zákaznícke centrá. „Cestujúci si môžu vyžiadať zasielanie newslettera s aktuálnymi informáciami z konkrétnej oblasti, ktorá ich zaujíma. Aj vďaka tomu ich budeme okamžite informovať, ak sa napríklad zmení dopravná situácia,“ uviedla Helecz. Prostredníctvom formulára na stránke zároveň môže verejnosť zaslať dopravcovi svoje námety či postrehy. V priebehu najbližších mesiacov predstaví spoločnosť nové webové stránky svojich ostatných spoločností na Slovensku, prvou z nich bude Arriva Trnava.