Model CAF je európsky nástroj, ktorý má pomáhať zlepšovať fungovanie organizácií verejnej správy.
Autor TASR
Nitra 12. apríla (TASR) - Nitrianska radnica pokračuje v zavádzaní nástrojov, ktoré majú zlepšiť činnosť mestského úradu. V rámci modelu CAF sa chce sústrediť na otvorenejšiu a efektívnejšiu samosprávu.
Ako uviedol magistrát, v roku 2024 vstupuje mesto v rámci modelu CAF do ďalšej fázy. "Konkrétne, do druhého cyklu zlepšovania. Chceme, aby bol mestský úrad transparentným a zároveň podnetným a stabilným prostredím pre jeho zamestnancov i obyvateľov Nitry," uviedol hovorca mesta Tomáš Holúbek.
Model CAF je európsky nástroj, ktorý má pomáhať zlepšovať fungovanie organizácií verejnej správy. Okrem Nitry je doň zapojených ďalších desať slovenských miest a štyri mestské časti. Mesto ho začalo zavádzať v roku 2021.
V súčasnosti externý posudzovateľ hodnotil pokroky, ktoré mesto dosiahlo. "Vysoko ocenil najmä partnerstvá medzi samosprávami, ktoré implementujú model CAF, dôsledné uplatňovanie aktivít z akčného plánu zlepšovania, skvalitnenie služieb voči zainteresovaným stranám, najmä občanom, a tiež úroveň digitálnej transformácie a elektronizácie činnosti na mestskom úrade. Ďalším krokom bude program, ktorý bude obsahovať konkrétne návrhy a opatrenia, ako sa ďalej zlepšovať," vysvetlil Holúbek.
Ako uviedol magistrát, v roku 2024 vstupuje mesto v rámci modelu CAF do ďalšej fázy. "Konkrétne, do druhého cyklu zlepšovania. Chceme, aby bol mestský úrad transparentným a zároveň podnetným a stabilným prostredím pre jeho zamestnancov i obyvateľov Nitry," uviedol hovorca mesta Tomáš Holúbek.
Model CAF je európsky nástroj, ktorý má pomáhať zlepšovať fungovanie organizácií verejnej správy. Okrem Nitry je doň zapojených ďalších desať slovenských miest a štyri mestské časti. Mesto ho začalo zavádzať v roku 2021.
V súčasnosti externý posudzovateľ hodnotil pokroky, ktoré mesto dosiahlo. "Vysoko ocenil najmä partnerstvá medzi samosprávami, ktoré implementujú model CAF, dôsledné uplatňovanie aktivít z akčného plánu zlepšovania, skvalitnenie služieb voči zainteresovaným stranám, najmä občanom, a tiež úroveň digitálnej transformácie a elektronizácie činnosti na mestskom úrade. Ďalším krokom bude program, ktorý bude obsahovať konkrétne návrhy a opatrenia, ako sa ďalej zlepšovať," vysvetlil Holúbek.