Týkali sa opráv lavičiek, smetných košov i údržby detských ihrísk.
Autor TASR
Nitra 9. októbra (TASR) - Čistota mesta a výtlky na komunikáciách boli problémami, ktoré najviac trápili obyvateľov Nitry v uplynulom mesiaci. Vyplýva to z podnetov, ktoré v priebehu septembra poslali na radnicu.
Celkovo prišlo na magistrát 105 pripomienok. Týkali sa opráv lavičiek, smetných košov i údržby detských ihrísk. „Najviac podnetov sa však týkalo práve znečistenia a výtlkov na chodníkoch a cestách. Vyriešené boli podnety na Cabajskej, Krčméryho, Lúčnej a Hlbokej ulici. Ďalšie podnety podobného charakteru sú zaevidované a v štádiu riešenia. Na ich vybavenie radnica potrebuje väčší časový priestor,“ uviedla Lenka Mareková z mestského úradu.
Zamestnanci mesta sa podľa jej slov venovali aj sťažnostiam na preplnené koše a neporiadok na verejnom priestore. Obyvatelia mesta ich nahlásili najmä na Golianovej ulici, Parkovom a Wilsonovom nábreží. „Pri všetkých hláseniach bola vykonaná náprava. Rovnako ako pri nesprávne natočenom semafore na Slančíkovej ulici. V riešení sú aj ďalšie občianske podnety ako údržba kríkov, nefunkčné osvetlenie, chýbajúce priechody pre chodcov alebo dlhodobo odstavené vozidlá. Všetky podnety sú v štádiu riešenia,“ dodala Mareková.
Celkovo prišlo na magistrát 105 pripomienok. Týkali sa opráv lavičiek, smetných košov i údržby detských ihrísk. „Najviac podnetov sa však týkalo práve znečistenia a výtlkov na chodníkoch a cestách. Vyriešené boli podnety na Cabajskej, Krčméryho, Lúčnej a Hlbokej ulici. Ďalšie podnety podobného charakteru sú zaevidované a v štádiu riešenia. Na ich vybavenie radnica potrebuje väčší časový priestor,“ uviedla Lenka Mareková z mestského úradu.
Zamestnanci mesta sa podľa jej slov venovali aj sťažnostiam na preplnené koše a neporiadok na verejnom priestore. Obyvatelia mesta ich nahlásili najmä na Golianovej ulici, Parkovom a Wilsonovom nábreží. „Pri všetkých hláseniach bola vykonaná náprava. Rovnako ako pri nesprávne natočenom semafore na Slančíkovej ulici. V riešení sú aj ďalšie občianske podnety ako údržba kríkov, nefunkčné osvetlenie, chýbajúce priechody pre chodcov alebo dlhodobo odstavené vozidlá. Všetky podnety sú v štádiu riešenia,“ dodala Mareková.