Cieľom tejto nedávno spustenej webovej služby je byť čo najbližšie k obyvateľom mesta.
Autor TASR
Šaľa 18. júla (TASR) – Možnosť poslať podnet prostredníctvom internetu priamo primátorovi mesta sa v Šali osvedčila. Ako informovala hovorkyňa Alexandra Szabová, vďaka novej službe na zmodernizovanej oficiálnej webovej stránke Šale sa podarilo veľmi rýchlo vyriešiť viacero problémov, ktoré trápili obyvateľov mesta.
„Promptne sme reagovali na každý podnet. V priebehu jediného dňa došlo napríklad k výmene zničeného kontajnera. V krátkom čase mesto zabezpečilo nový chodník pred domovom dôchodcov. Najnovšie sa práve na podnet od občanov odstraňovala burina na cestnom moste,“ skonštatovala Szabová.
Podľa jej slov sa tak odkaz prostredníctvom stránky www.sala.sk stáva najrýchlejšou možnosťou, ako môže verejnosť podať nejaký podnet, prípadne dostať odpoveď na svoje otázky. Ako zdôraznila, cieľom nedávno spustenej webovej služby Podnet pre primátora je byť čo najbližšie k obyvateľom mesta.
„Mnohí občania sú však z minulosti zvyknutí na svoje podnety využívať internetovú stránku odkazprestarostu.sk. Proces spracovania odpovede je v tomto prípade omnoho zdĺhavejší, pretože sa ku kompetentným osobám nedostane okamžite. Webová služba na oficiálnej stránke mesta, naopak, prináša omnoho efektívnejšiu a rýchlejšiu formu komunikácie a pripomienky a návrhy sa dostanú priamo k primátorovi. Preto budeme radi, ak verejnosť začne prioritne využívať túto formu riešenia nedostatkov a naše mesto si tak budeme môcť spoločne zveľaďovať,“ dodala Szabová.
„Promptne sme reagovali na každý podnet. V priebehu jediného dňa došlo napríklad k výmene zničeného kontajnera. V krátkom čase mesto zabezpečilo nový chodník pred domovom dôchodcov. Najnovšie sa práve na podnet od občanov odstraňovala burina na cestnom moste,“ skonštatovala Szabová.
Podľa jej slov sa tak odkaz prostredníctvom stránky www.sala.sk stáva najrýchlejšou možnosťou, ako môže verejnosť podať nejaký podnet, prípadne dostať odpoveď na svoje otázky. Ako zdôraznila, cieľom nedávno spustenej webovej služby Podnet pre primátora je byť čo najbližšie k obyvateľom mesta.
„Mnohí občania sú však z minulosti zvyknutí na svoje podnety využívať internetovú stránku odkazprestarostu.sk. Proces spracovania odpovede je v tomto prípade omnoho zdĺhavejší, pretože sa ku kompetentným osobám nedostane okamžite. Webová služba na oficiálnej stránke mesta, naopak, prináša omnoho efektívnejšiu a rýchlejšiu formu komunikácie a pripomienky a návrhy sa dostanú priamo k primátorovi. Preto budeme radi, ak verejnosť začne prioritne využívať túto formu riešenia nedostatkov a naše mesto si tak budeme môcť spoločne zveľaďovať,“ dodala Szabová.