Úlohou študentov bolo vytvorenie projektu, ktorého hlavným cieľom bude propagácia Katedry masmediálnej komunikácie a reklamy.
Autor TASR
Nitra 3. júla (TASR) - Študenti druhého ročníka Katedry masmediálnej komunikácie a reklamy (KMKAR) Filozofickej fakulty Univerzity Konštantína Filozofa (UKF) v Nitre aplikovali svoje nadobudnuté znalosti do praxe. Výstupy zrealizovaných marketingovo - komunikačných projektov zasiahli spolu vyše 61.600 recipientov, informovala Veronika Števčat Szabóová z KMKAR.
Úlohou študentov bolo vytvorenie projektu, ktorého hlavným cieľom bude propagácia KMKAR. Do tvorby praktických projektov museli podľa Števčat Szabóovej vložiť svoje spoločné úsilie a nadobudnuté znalosti, ktoré získali počas štúdia. Vzniklo päť marketingovo - komunikačných projektov.
Projekt vytvorený prvou skupinou študentov kombinoval populárny koncept známy ako geocaching s pouličným umením. Úlohou účastníkov bola nájsť skryté QR kódy a vyriešiť rôzne hádanky. Výstupom projektu je pamätný artefakt v podobe akronymu katedry, no študenti vytvorili aj vlastný merch, maskota a kreatívnu kampaň na sociálnych sieťach.
Ďalšia skupina študentov vytvorila pre účastníkov prípravného kurzu sprievodný event k prijímacím skúškam na KMKAR. Jeho účelom bolo informovať a presvedčiť tých, ktorí sa nachádzajú v konečnej fáze výberu vysokej školy, aby si zvolili KMKAR.
Hlavným cieľom sociálneho projektu vytvoreného tretím tímom študentov bolo vyzbierať finančné prostriedky pre Dom charity sv. Rafaela v Nitre vytvorením benefičnej výstavy obrazov, ktoré namaľovali ľudia bez domova a študenti. Výstava 12 obrazov vyvrcholila benefičnou predajnou výstavou. Študentom sa podarilo z dobrovoľných príspevkov a predaných obrazov vyzbierať sumu 230 eur.
Projekt Upcycled sa zameriaval na osvetu filozofie upcyclingu, teda na premenu starých a nepotrebných odevov na nové kreatívne výtvory. Zámerom študentov bolo poukázať na dôležitosť znižovania odpadu v kontexte cirkulárnej ekonomiky. Piata skupina externých študentov sa rozhodla vytvoriť originálnu kampaň ku Dňu učiteľov.
Úlohou študentov bolo vytvorenie projektu, ktorého hlavným cieľom bude propagácia KMKAR. Do tvorby praktických projektov museli podľa Števčat Szabóovej vložiť svoje spoločné úsilie a nadobudnuté znalosti, ktoré získali počas štúdia. Vzniklo päť marketingovo - komunikačných projektov.
Projekt vytvorený prvou skupinou študentov kombinoval populárny koncept známy ako geocaching s pouličným umením. Úlohou účastníkov bola nájsť skryté QR kódy a vyriešiť rôzne hádanky. Výstupom projektu je pamätný artefakt v podobe akronymu katedry, no študenti vytvorili aj vlastný merch, maskota a kreatívnu kampaň na sociálnych sieťach.
Ďalšia skupina študentov vytvorila pre účastníkov prípravného kurzu sprievodný event k prijímacím skúškam na KMKAR. Jeho účelom bolo informovať a presvedčiť tých, ktorí sa nachádzajú v konečnej fáze výberu vysokej školy, aby si zvolili KMKAR.
Hlavným cieľom sociálneho projektu vytvoreného tretím tímom študentov bolo vyzbierať finančné prostriedky pre Dom charity sv. Rafaela v Nitre vytvorením benefičnej výstavy obrazov, ktoré namaľovali ľudia bez domova a študenti. Výstava 12 obrazov vyvrcholila benefičnou predajnou výstavou. Študentom sa podarilo z dobrovoľných príspevkov a predaných obrazov vyzbierať sumu 230 eur.
Projekt Upcycled sa zameriaval na osvetu filozofie upcyclingu, teda na premenu starých a nepotrebných odevov na nové kreatívne výtvory. Zámerom študentov bolo poukázať na dôležitosť znižovania odpadu v kontexte cirkulárnej ekonomiky. Piata skupina externých študentov sa rozhodla vytvoriť originálnu kampaň ku Dňu učiteľov.