Značka "regionálny produkt Ponitrie" označuje kvalitné poľnohospodárske, potravinárske produkty, výnimočné remeselné a spotrebné výrobky, kvalitné ubytovacie, stravovacie a doplnkové služby v cestovnom ruchu.
Autor TASR
Nitra 22. augusta (TASR) - Záujemcovia o značku kvality "regionálny produkt Ponitrie" sa môžu o udelenie práv na jej používanie uchádzať do konca augusta tohto roka. Výzvu na predkladanie žiadostí zverejnila Nitrianska organizácia cestovného ruchu (NOCR) ako koordinátor regionálneho značenia. Žiadosti hodnotí certifikačná komisia podľa plnenia certifikačných kritérií pre udeľovanie značky, skonštatoval Andrej Berkes z NOCR.
Značka "regionálny produkt Ponitrie" označuje kvalitné poľnohospodárske, potravinárske produkty, výnimočné remeselné a spotrebné výrobky, kvalitné ubytovacie, stravovacie a doplnkové služby v cestovnom ruchu. Tieto sú výsledkom činnosti miestnych remeselných výrobcov, poľnohospodárskych a potravinárskych producentov a poskytovateľov ubytovacích, stravovacích a doplnkových služieb v cestovnom ruchu.
Úlohou regionálnej značky je prezentovať kvalitu, región Ponitrie, jeho ľudí, kultúru, tradície a pozitívny vzťah k životnému prostrediu. Jej hlavnou aktivitou je podpora predaja regionálnych produktov od miestnych producentov a ich uvádzanie na trh. "Jedinečnosť spočíva v regionálnom pôvode zložiek výrobku, v tradícii výrobku, výrobného postupu alebo zloženia, ako aj v ručnej práci a výnimočnosti produktu," skonštatoval Berkes.
Značka "regionálny produkt Ponitrie" označuje kvalitné poľnohospodárske, potravinárske produkty, výnimočné remeselné a spotrebné výrobky, kvalitné ubytovacie, stravovacie a doplnkové služby v cestovnom ruchu. Tieto sú výsledkom činnosti miestnych remeselných výrobcov, poľnohospodárskych a potravinárskych producentov a poskytovateľov ubytovacích, stravovacích a doplnkových služieb v cestovnom ruchu.
Úlohou regionálnej značky je prezentovať kvalitu, región Ponitrie, jeho ľudí, kultúru, tradície a pozitívny vzťah k životnému prostrediu. Jej hlavnou aktivitou je podpora predaja regionálnych produktov od miestnych producentov a ich uvádzanie na trh. "Jedinečnosť spočíva v regionálnom pôvode zložiek výrobku, v tradícii výrobku, výrobného postupu alebo zloženia, ako aj v ručnej práci a výnimočnosti produktu," skonštatoval Berkes.