Z výskumu vyplýva, že respondenti očakávajú, že nová vláda, ktorá bude vytvorená na základe septembrových volieb, bude oveľa alebo o niečo lepšia ako súčasná úradnícka vláda.
Autor TASR
Bratislava 11. septembra (TASR) - Približne štvrtina (25,9 percenta) voličov ešte nie je definitívne rozhodnutá, koho voliť. Najmenej váhajúcich sympatizantov majú strany Smer-SD a Republika, najviac váhajúcich má KDH a Sme rodina. Vyplýva to z dát kontinuálneho prieskumu postoja obyvateľov "Ako sa máte, Slovensko?".
"Menej ako štyri týždne pred voľbami vidíme ešte pomerne veľký priestor na presuny voličov a pohyb voličských preferencií. Približne štvrtina respondentov, ktorí deklarujú, že prídu voliť, hovorí, že ešte nie sú definitívne rozhodnutí, koho budú voliť," uviedol Miloslav Bahna zo Sociologického ústavu SAV.
Z výskumu vyplýva, že respondenti očakávajú, že nová vláda, ktorá bude vytvorená na základe septembrových volieb, bude oveľa alebo o niečo lepšia ako súčasná úradnícka vláda. Očakáva to 78,1 percenta, čo predstavuje nárast oproti výskumu z februára (72,4 percenta).
Výskum bol realizovaný 30. augusta až 6. septembra na vzorke 1000 respondentov. Ide o sériu prieskumov, ktoré iniciovala prieskumná spoločnosť MNFORCE, komunikačná agentúra Seesame v spolupráci so Sociologickým ústavom SAV a Ústavom výskumu sociálnej komunikácie SAV.
"Menej ako štyri týždne pred voľbami vidíme ešte pomerne veľký priestor na presuny voličov a pohyb voličských preferencií. Približne štvrtina respondentov, ktorí deklarujú, že prídu voliť, hovorí, že ešte nie sú definitívne rozhodnutí, koho budú voliť," uviedol Miloslav Bahna zo Sociologického ústavu SAV.
Z výskumu vyplýva, že respondenti očakávajú, že nová vláda, ktorá bude vytvorená na základe septembrových volieb, bude oveľa alebo o niečo lepšia ako súčasná úradnícka vláda. Očakáva to 78,1 percenta, čo predstavuje nárast oproti výskumu z februára (72,4 percenta).
Výskum bol realizovaný 30. augusta až 6. septembra na vzorke 1000 respondentov. Ide o sériu prieskumov, ktoré iniciovala prieskumná spoločnosť MNFORCE, komunikačná agentúra Seesame v spolupráci so Sociologickým ústavom SAV a Ústavom výskumu sociálnej komunikácie SAV.