Stalo sa tak v rámci ankety Najlepší v cestovnom ruchu Prešovského kraja, ktorú už po tretí raz pripravila Krajská organizácia cestovného ruchu Severovýchod Slovenska.
Autor TASR
Poprad 17. januára (TASR) – Mestská informačná kancelária (MIK) v Poprade sa podľa hlasovania verejnosti stala najlepšou informačnou kanceláriou Prešovského samosprávneho kraja. Stalo sa tak v rámci ankety Najlepší v cestovnom ruchu Prešovského kraja, ktorú už po tretí raz pripravila Krajská organizácia cestovného ruchu (KOCR) Severovýchod Slovenska.
"Oblasť cestovného ruchu je pre nás jednou z priorít. Sme preto radi, že služby, ktoré v tejto oblasti poskytujeme, patria medzi najlepšie v regióne. Znamená to tiež, že v nastavenom trende musíme pokračovať a naďalej zvyšovať ich kvalitu," uviedol primátor Popradu Jozef Švagerko. MIK v podtatranskej metropole vlani obslúžila viac ako 51.000 návštevníkov, pričom poskytuje informácie o ponuke cestovného ruchu, podujatiach a atrakciách. Vo svojej hlavnej pobočke, na Námestí sv. Egídia, ponúka tiež sprievodcovské služby. Počas leta v mesiacoch júl a august sa informačný bod nachádza aj v mestskej časti Spišská Sobota v budove tamojšieho Podtatranského múzea. Pobočka MIK je zriadená aj na železničnej stanici, pričom na tomto mieste poskytuje informácie celoročne.
Verejnosť v online hlasovaní vybrala najlepšie zariadenia, zamestnanca a produkt cestovného ruchu kraja. Hlasovanie prebiehalo od 12. decembra 2016 do 12. januára na internetovej stránke organizácie www.severovychod.sk. Nominácie zasielala organizátorom verejnosť do konca novembra uplynulého roka. Spolu bolo v ankete odovzdaných vyše 135.252 hlasov. "Všetci nominovaní prispievajú svojimi službami, aktivitami a kvalitou k rozvoju cestovného ruchu v kraji. Kultúrne i zábavné a športové zariadenia, informačné miesta, ubytovanie a gastronómia, to sú dôležité súčasti cestovného ruchu. Hlasovaním mohla verejnosť vyjadriť sympatie a podporu svojim obľúbencom," uzavrel riaditeľ KOCR Severovýchod Slovenska Martin Janoško.
"Oblasť cestovného ruchu je pre nás jednou z priorít. Sme preto radi, že služby, ktoré v tejto oblasti poskytujeme, patria medzi najlepšie v regióne. Znamená to tiež, že v nastavenom trende musíme pokračovať a naďalej zvyšovať ich kvalitu," uviedol primátor Popradu Jozef Švagerko. MIK v podtatranskej metropole vlani obslúžila viac ako 51.000 návštevníkov, pričom poskytuje informácie o ponuke cestovného ruchu, podujatiach a atrakciách. Vo svojej hlavnej pobočke, na Námestí sv. Egídia, ponúka tiež sprievodcovské služby. Počas leta v mesiacoch júl a august sa informačný bod nachádza aj v mestskej časti Spišská Sobota v budove tamojšieho Podtatranského múzea. Pobočka MIK je zriadená aj na železničnej stanici, pričom na tomto mieste poskytuje informácie celoročne.
Verejnosť v online hlasovaní vybrala najlepšie zariadenia, zamestnanca a produkt cestovného ruchu kraja. Hlasovanie prebiehalo od 12. decembra 2016 do 12. januára na internetovej stránke organizácie www.severovychod.sk. Nominácie zasielala organizátorom verejnosť do konca novembra uplynulého roka. Spolu bolo v ankete odovzdaných vyše 135.252 hlasov. "Všetci nominovaní prispievajú svojimi službami, aktivitami a kvalitou k rozvoju cestovného ruchu v kraji. Kultúrne i zábavné a športové zariadenia, informačné miesta, ubytovanie a gastronómia, to sú dôležité súčasti cestovného ruchu. Hlasovaním mohla verejnosť vyjadriť sympatie a podporu svojim obľúbencom," uzavrel riaditeľ KOCR Severovýchod Slovenska Martin Janoško.