Inovatívna tatranská kampaň bude trvať 108 dní a to do 28. februára budúceho roka.
Autor TASR
Vysoké Tatry 13. novembra (TASR) – Oblastná organizácia cestovného ruchu (OOCR) Región Vysoké Tatry dnes štartuje on-line marketingovú kampaň najmenších veľhôr sveta. Destinácia plánuje preraziť vo virtuálnom svete komunikácie, a to naraz na viac ako piatich trhoch, s cieľom prilákať túto zimu čo najviac návštevníkov. Viac ako 50 percent marketingového rozpočtu investujú Tatranci práve do internetu.
"Kvalitný produkt cestovného ruchu už nestačí na to, aby ste prerazili vo svete a zaujali potenciálnych návštevníkov. Nutnosťou tejto doby je preto cielená marketingová kampaň," zdôvodnila výkonná riaditeľka OOCR Lenka Maťašovská. V porovnaní s minulými rokmi sú Tatranci inovatívnejší a viac ako 50 percent ich marketingového rozpočtu investujú práve do kvalitného internetového marketingu. "Sústreďujeme sa na mužov a ženy nad 30 rokov, rodiny s deťmi a športovcov," doplnila Maťašovská.
Kampaň je rozdelená na niekoľko celkov. Postupne sa realizujú klasické bannerové kampane, doplnené Google Adwords, teda platenie za kliky pri vyhľadávaní kľúčových slov a OOCR nezabúda ani na fenomén tejto doby Youtube a sociálne siete. "Zároveň sa sústredíme aj na ľudí, ktorí už v minulosti navštívili naše stránky, alebo použili našu mobilnú aplikáciu," dodala Maťašovská. Tatry on-line mieria nielen na domáci trh, ale aj do Česka, Poľska, Veľkej Británie a na Pobaltie. V rámci týchto trhov pokryjú kampane celé Slovensko. Počas trvania kampane sa bude jej obsah meniť. Tatranci začnú aktuálnymi first moment ponukami, pokračovať budú pozvánkami na prvú lyžovačku, Vianoce a Silvester, zaujímavé tatranské podujatia či jarné prázdniny.
"Rozhodli sme sa ísť práve za tou cieľovou skupinou, v ktorej vidíme zjavný potenciál. Zároveň aj pre nás je pozitívom, že on-line marketing je dobre merateľný z pohľadu mediálneho zásahu. Po takejto kampani budeme vedieť, či bola úspešná, čo, bohužiaľ, pri kampaniach bilbordových alebo printových jednoznačne určiť nevieme," konštatovala Maťašovská.
Inovatívna tatranská kampaň bude trvať 108 dní a to do 28. februára budúceho roka. Realizuje ju profesionálna agentúra, ktorá má v oblasti on-line marketingu a cestovného ruchu dobré referencie. Práve špecifiká marketingu cestovného ruchu treba podľa Maťašovskej pri tvorbe kampane vždy zohľadniť, keďže je iný ako marketing pri výrobnej sfére či v oblasti financií. Okrem online kampane bude možné Vysoké Tatry počuť aj v rádiách na Slovensku, v Poľsku a Česku.
"Kvalitný produkt cestovného ruchu už nestačí na to, aby ste prerazili vo svete a zaujali potenciálnych návštevníkov. Nutnosťou tejto doby je preto cielená marketingová kampaň," zdôvodnila výkonná riaditeľka OOCR Lenka Maťašovská. V porovnaní s minulými rokmi sú Tatranci inovatívnejší a viac ako 50 percent ich marketingového rozpočtu investujú práve do kvalitného internetového marketingu. "Sústreďujeme sa na mužov a ženy nad 30 rokov, rodiny s deťmi a športovcov," doplnila Maťašovská.
Kampaň je rozdelená na niekoľko celkov. Postupne sa realizujú klasické bannerové kampane, doplnené Google Adwords, teda platenie za kliky pri vyhľadávaní kľúčových slov a OOCR nezabúda ani na fenomén tejto doby Youtube a sociálne siete. "Zároveň sa sústredíme aj na ľudí, ktorí už v minulosti navštívili naše stránky, alebo použili našu mobilnú aplikáciu," dodala Maťašovská. Tatry on-line mieria nielen na domáci trh, ale aj do Česka, Poľska, Veľkej Británie a na Pobaltie. V rámci týchto trhov pokryjú kampane celé Slovensko. Počas trvania kampane sa bude jej obsah meniť. Tatranci začnú aktuálnymi first moment ponukami, pokračovať budú pozvánkami na prvú lyžovačku, Vianoce a Silvester, zaujímavé tatranské podujatia či jarné prázdniny.
"Rozhodli sme sa ísť práve za tou cieľovou skupinou, v ktorej vidíme zjavný potenciál. Zároveň aj pre nás je pozitívom, že on-line marketing je dobre merateľný z pohľadu mediálneho zásahu. Po takejto kampani budeme vedieť, či bola úspešná, čo, bohužiaľ, pri kampaniach bilbordových alebo printových jednoznačne určiť nevieme," konštatovala Maťašovská.
Inovatívna tatranská kampaň bude trvať 108 dní a to do 28. februára budúceho roka. Realizuje ju profesionálna agentúra, ktorá má v oblasti on-line marketingu a cestovného ruchu dobré referencie. Práve špecifiká marketingu cestovného ruchu treba podľa Maťašovskej pri tvorbe kampane vždy zohľadniť, keďže je iný ako marketing pri výrobnej sfére či v oblasti financií. Okrem online kampane bude možné Vysoké Tatry počuť aj v rádiách na Slovensku, v Poľsku a Česku.