Video je inšpirované svetovým hitom od Pharrella Williamsa Happy.
Autor TASR
Vysoké Tatry 22. marca (TASR) - Kolektív marketingu z Vysokých Tatier natočil video Happy from High Tatras Slovakia, v ktorom môže verejnosť vidieť veselých ľudí pri lyžovačke alebo pri ich výletoch do Tatier.
„Súčasťou happy ľudí je aj naše nádherné prostredie, štíty Tatier, horské strediská Tatranská Lomnica a Štrbské Pleso a služby s týmto prostredím spojené, teda lanovky, hotely, gastronómia, wellness, shopping atď.,“ vymenúva Zuzana Fabianová z Tatry Mountain Resorts.
Video je inšpirované svetovým hitom od Pharrella Williamsa Happy, pričom spevák v spolupráci s United Nation Foundation vytvoril aj projekt 24 hours of happiness, kde vyzýva ľudí na vytvorenie videa HAPPY.
„Na základe tohto vznikajú videá HAPPY from London, Paris, München atď., kde ľudia tancujú vo svojom prirodzenom prostredí. Okrem samotných videí, ktoré je možné nájsť na YouTube, autori zasielajú tieto videá do vydavateľstva, kde z nich vznikne 24-hodinový hudobný klip a každý, kto video vytvorí, má šancu, že práve jeho zábery sa v tomto svetovom projekte objavia,“ zdôraznila Fabianová.
Tak ako sa snažia Tatranci sledovať svetové trendy v poskytovaní služieb v cestovnom ruchu, sledujú podľa nej aj trendy v oblasti marketingu a PR a zapojili sa do tohto projektu. „Okrem účasti v projekte 24hours of happiness, vidíme potenciál aj v samotnom videu, ktoré príťažlivou formou prezentuje krásu a ponuku našich Tatier celému svetu,“ uzavrela Fabianová.
„Súčasťou happy ľudí je aj naše nádherné prostredie, štíty Tatier, horské strediská Tatranská Lomnica a Štrbské Pleso a služby s týmto prostredím spojené, teda lanovky, hotely, gastronómia, wellness, shopping atď.,“ vymenúva Zuzana Fabianová z Tatry Mountain Resorts.
Video je inšpirované svetovým hitom od Pharrella Williamsa Happy, pričom spevák v spolupráci s United Nation Foundation vytvoril aj projekt 24 hours of happiness, kde vyzýva ľudí na vytvorenie videa HAPPY.
„Na základe tohto vznikajú videá HAPPY from London, Paris, München atď., kde ľudia tancujú vo svojom prirodzenom prostredí. Okrem samotných videí, ktoré je možné nájsť na YouTube, autori zasielajú tieto videá do vydavateľstva, kde z nich vznikne 24-hodinový hudobný klip a každý, kto video vytvorí, má šancu, že práve jeho zábery sa v tomto svetovom projekte objavia,“ zdôraznila Fabianová.
Tak ako sa snažia Tatranci sledovať svetové trendy v poskytovaní služieb v cestovnom ruchu, sledujú podľa nej aj trendy v oblasti marketingu a PR a zapojili sa do tohto projektu. „Okrem účasti v projekte 24hours of happiness, vidíme potenciál aj v samotnom videu, ktoré príťažlivou formou prezentuje krásu a ponuku našich Tatier celému svetu,“ uzavrela Fabianová.