Zima 2016/17 bola veľmi silná, s ideálnymi snehovými podmienkami väčšinu sezóny, končiac silnou Veľkou nocou a lyžovačkou v Tatrách aj počas apríla, čo sa odrazilo na náraste návštevnosti.
Autor TASR
Vysoké Tatry 1. marca (TASR) - Konsolidované výnosy spoločnosti Tatry mountain resorts (TMR), a.s., vzrástli o 18,1 % na 95,9 milióna eur. Vyplýva to z medziročných výsledkov hospodárenia za obdobie od 1. novembra 2016 do 31. októbra 2017. Prevádzkový zisk EBITDA sa pritom zlepšil o 25,5 % na celkových 31,5 milióna eur.
„Zima 2016/17 bola veľmi silná, s ideálnymi snehovými podmienkami väčšinu sezóny, končiac silnou Veľkou nocou a lyžovačkou v Tatrách aj počas apríla, čo sa odrazilo na náraste návštevnosti,“ zdôvodnil predseda predstavenstva spoločnosti Bohuš Hlavatý. Hotely v prevádzke TMR boli počas vrcholových termínov vyťažené na maximum, pomohol aj produkt Šikovná sezónka, či vernostný program Gopass. „Ku koncu finančného roka eviduje až 665.000 registrovaných klientov, čo je nárast o 44 %,“ dodal Hlavatý.
Čo sa týka investícií do rozvoja, v minulom roku TMR preinvestovala 65 miliónov eur, z toho viac ako dve tretiny smerovali do projektov v Poľsku, konkrétne modernizácie strediska Szczyrk a Sliezskeho zábavného parku Legendia.
„Zaznamenali sme nárasty v počte tzv. osobo-dní v horských strediskách o 7,8 % na takmer 2,3 milióna, najmä v zimnej sezóne. V zábavných parkoch sa počet návštevníkov zvýšil o 9 % na 855.000. Rastúca návštevnosť a vyššie výdavky na návštevníka v horských strediskách o 3,3 % a v zábavných parkoch o takmer 10 %, boli hlavnými faktormi dvojciferného percentuálneho rastu tržieb,“ konštatoval Hlavatý s tým, že spoločnosti sa podarilo zvýšiť výdavky návštevníkov aj v doplnkových službách ako reštauračné zariadenia, športové služby a obchody.
„Zima 2016/17 bola veľmi silná, s ideálnymi snehovými podmienkami väčšinu sezóny, končiac silnou Veľkou nocou a lyžovačkou v Tatrách aj počas apríla, čo sa odrazilo na náraste návštevnosti,“ zdôvodnil predseda predstavenstva spoločnosti Bohuš Hlavatý. Hotely v prevádzke TMR boli počas vrcholových termínov vyťažené na maximum, pomohol aj produkt Šikovná sezónka, či vernostný program Gopass. „Ku koncu finančného roka eviduje až 665.000 registrovaných klientov, čo je nárast o 44 %,“ dodal Hlavatý.
Čo sa týka investícií do rozvoja, v minulom roku TMR preinvestovala 65 miliónov eur, z toho viac ako dve tretiny smerovali do projektov v Poľsku, konkrétne modernizácie strediska Szczyrk a Sliezskeho zábavného parku Legendia.
„Zaznamenali sme nárasty v počte tzv. osobo-dní v horských strediskách o 7,8 % na takmer 2,3 milióna, najmä v zimnej sezóne. V zábavných parkoch sa počet návštevníkov zvýšil o 9 % na 855.000. Rastúca návštevnosť a vyššie výdavky na návštevníka v horských strediskách o 3,3 % a v zábavných parkoch o takmer 10 %, boli hlavnými faktormi dvojciferného percentuálneho rastu tržieb,“ konštatoval Hlavatý s tým, že spoločnosti sa podarilo zvýšiť výdavky návštevníkov aj v doplnkových službách ako reštauračné zariadenia, športové služby a obchody.