V súvislosti s maturitnými skúškami minister povedal, že sa budú realizovať v štandardnom režime.
Autor TASR
Bratislava 16. februára (TASR) - V školstve oproti minulému týždňu poklesol percentuálny podiel pozitívnych zamestnancov škôl aj žiakov. Po stredajšom rokovaní vlády to uviedol minister školstva, vedy, výskumu a športu SR Branislav Gröhling (SaS).
Uplynulý týždeň sa urobilo takmer 600.000 samotestov a pozitivita klesla aj v tomto prípade, poznamenal šéf rezortu školstva. Zároveň požiadal rodičov, aby si pred začiatkom jarných prázdnin vyzdvihli samotesty na testovanie žiakov.
Ministra teší, že dôjde aj k úprave individuálnej karantény pre žiakov. Poukázal, že boli vypočuté ich požiadavky a argumenty. Presné detaily však podľa jeho slov upraví vyhláška Úradu verejného zdravotníctva SR. Verí, že k individuálnej karanténe sa pristúpi od marca.
V súvislosti s maturitnými skúškami minister povedal, že sa budú realizovať v štandardnom režime. Zmena bude podľa jeho slov v prípade predĺženia doby externej časti maturitnej skúšky a písomnej formy internej časti v každom vyučovacom predmete o 15 minút. Školy tiež upravia zadania ústnej formy internej časti tak, aby otázky reflektovali spôsob vzdelávania žiakov v období dištančného vyučovania.
Uplynulý týždeň sa urobilo takmer 600.000 samotestov a pozitivita klesla aj v tomto prípade, poznamenal šéf rezortu školstva. Zároveň požiadal rodičov, aby si pred začiatkom jarných prázdnin vyzdvihli samotesty na testovanie žiakov.
Ministra teší, že dôjde aj k úprave individuálnej karantény pre žiakov. Poukázal, že boli vypočuté ich požiadavky a argumenty. Presné detaily však podľa jeho slov upraví vyhláška Úradu verejného zdravotníctva SR. Verí, že k individuálnej karanténe sa pristúpi od marca.
V súvislosti s maturitnými skúškami minister povedal, že sa budú realizovať v štandardnom režime. Zmena bude podľa jeho slov v prípade predĺženia doby externej časti maturitnej skúšky a písomnej formy internej časti v každom vyučovacom predmete o 15 minút. Školy tiež upravia zadania ústnej formy internej časti tak, aby otázky reflektovali spôsob vzdelávania žiakov v období dištančného vyučovania.