Vedenie sa má rekonštruovať na uliciach Gaštanová, Valašská, Hýrošova a tiež na ulici Západný rad v dĺžke cca 2,06 km.
"Účelom je vylepšenie prejazdu trolejbusov výmenou existujúceho už značne opotrebovaného podvesného systému trolejového vedenia za ťahový a s tým spojená výmena armatúr, osadenie nových trakčných stožiarov," uviedol dnes hovorca hlavného mesta Stanislav Ščepán. V súčasnosti sú na projektovanom úseku ešte výhybky ovládané zvýšeným odberom elektrického prúdu z trakcie, nové elektrické výhybky budú ovládané priamo z vozidla vodičom, prípadne je možné výhybky zapojiť do systému automatického stavania cesty.
"Obnovou jestvujúcich úsekov tratí vznikne ucelený dopravný systém trolejbusových tratí, ktorý spočíva v napojení na dobudované prepojenie trolejbusovej trate Pražská – Hroboňova s vyústením po Valašskej ulici do Mlynskej doliny, na križovatku Patrónka," dodal Ščepán. Po dobudovaní po Lamačskej ceste bude možné prepojenie trolejbusovej trate k OD TESCO Lamač.