Okrem zahraničných by chcelo hlavné mesto v budúcnosti prilákať aj viac návštevníkov zo Slovenska
Autor TASR
Bratislava 22. mája (TASR) – Počet návštevníkov hlavného mesta SR za prvé dva mesiace roku 2018 stúpol v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka o takmer šesť percent. Na utorňajšej tlačovej konferencii o tom informovala predsedníčka predstavenstva mestskej organizácie cestovného ruchu Bratislava Tourist Board (BTB) Alžbeta Melicharová.
"Počet prenocovaní sa v porovnaní s rokom 2017 dokonca zvýšil o desať percent," dodala. Pripomenula kontinuálny nárast turistov v Bratislave, v roku 2017 ich celkovo zaevidovali 1,3 milióna. "To sú však návštevníci, ktorí tu prenocujú, jednodňových návštevníkov, prípadne tých, ktorí využijú privátne ubytovanie, môže byť odhadom dvakrát toľko," priblížila Melicharová.
Okrem zahraničných by chcelo hlavné mesto prilákať aj viac návštevníkov zo Slovenska. Od 1. júna preto spúšťa kampaň pod názvom Spoznaj svoje hlavné mesto, ktoré Bratislavu predstaví ako ideálne miesto pre víkendový pobyt s jedinečnou atmosférou a zábavou.
Kampaň upozorní na gastronomickú príťažlivosť Bratislavy, historické a kultúrne bohatstvo i korunovačnú tradíciu, ale aj možnosť adrenalínových zážitkov. Prezentovaná bude vo vlakoch, rádiách, tlači, ale aj na reklamných plochách krajských miest a v online prostredí.
"Počet prenocovaní sa v porovnaní s rokom 2017 dokonca zvýšil o desať percent," dodala. Pripomenula kontinuálny nárast turistov v Bratislave, v roku 2017 ich celkovo zaevidovali 1,3 milióna. "To sú však návštevníci, ktorí tu prenocujú, jednodňových návštevníkov, prípadne tých, ktorí využijú privátne ubytovanie, môže byť odhadom dvakrát toľko," priblížila Melicharová.
Okrem zahraničných by chcelo hlavné mesto prilákať aj viac návštevníkov zo Slovenska. Od 1. júna preto spúšťa kampaň pod názvom Spoznaj svoje hlavné mesto, ktoré Bratislavu predstaví ako ideálne miesto pre víkendový pobyt s jedinečnou atmosférou a zábavou.
Kampaň upozorní na gastronomickú príťažlivosť Bratislavy, historické a kultúrne bohatstvo i korunovačnú tradíciu, ale aj možnosť adrenalínových zážitkov. Prezentovaná bude vo vlakoch, rádiách, tlači, ale aj na reklamných plochách krajských miest a v online prostredí.