Práce budú prebiehať etapovite, pričom vždy ostane prechodná jedna lávka, kde bude platiť režim zmiešaného pohybu chodcov a cyklistov.
Autor TASR
Bratislava 28. septembra (TASR) – Bratislava začala opravovať havarijný stav lávok na Moste SNP. Práce sú naplánované na 120 dní a budú zahŕňať opravu oceľových častí, ktoré sú zhrdzavené a výmenu povrchu. Celkovo mesto do opravy investuje 1,5 milióna eur.
Práce budú prebiehať etapovite, pričom vždy ostane prechodná jedna lávka, kde bude platiť režim zmiešaného pohybu chodcov a cyklistov. Pracovať sa bude v čase od 6.00 – 22.00 h, hygienické normy majú byť dodržané. Hluk sa bude priebežne kontrolovať. Mesto deklaruje, že rekonštrukcia lávok nezmení statickú schému mosta. "Naopak, lávky sa odľahčia, pretože nová vrstva povrchu bude o centimeter tenšia ako pôvodný asfalt. Pôjde o povrch podobný tomu, ktorý je na Starom moste," tvrdí bratislavská samospráva.
Bratislavská samospráva začala Mostu SNP venovať po 40 rokoch väčšiu pozornosť a opravovať ho po etapách. Na Moste SNP, ktorý cez Dunaj spája Petržalku s centrom hlavného mesta, prebehla minulý rok v lete rekonštrukcia vozovky za 1,5 milióna eur. Najprv sa opravovali vonkajšie jazdné pruhy a následne vnútorné. Hlavné mesto v minulom roku avizovalo aj realizáciu komplexnej diagnostiky celého mosta.
Práce budú prebiehať etapovite, pričom vždy ostane prechodná jedna lávka, kde bude platiť režim zmiešaného pohybu chodcov a cyklistov. Pracovať sa bude v čase od 6.00 – 22.00 h, hygienické normy majú byť dodržané. Hluk sa bude priebežne kontrolovať. Mesto deklaruje, že rekonštrukcia lávok nezmení statickú schému mosta. "Naopak, lávky sa odľahčia, pretože nová vrstva povrchu bude o centimeter tenšia ako pôvodný asfalt. Pôjde o povrch podobný tomu, ktorý je na Starom moste," tvrdí bratislavská samospráva.
Bratislavská samospráva začala Mostu SNP venovať po 40 rokoch väčšiu pozornosť a opravovať ho po etapách. Na Moste SNP, ktorý cez Dunaj spája Petržalku s centrom hlavného mesta, prebehla minulý rok v lete rekonštrukcia vozovky za 1,5 milióna eur. Najprv sa opravovali vonkajšie jazdné pruhy a následne vnútorné. Hlavné mesto v minulom roku avizovalo aj realizáciu komplexnej diagnostiky celého mosta.