Do 4. ročníka súťaže Prokop 2013 bolo prihlásených 52 projektov zo 14 agentúr (8 členských agentúr APRSR a 6 nečlenských agentúr), od 4 klientov a 3 subjektov štátnej a verejnej správy.
Autor OTS
Bratislava 29. apríla (OTS) - Projekt Bratislavského kraja Piknik&Bike získal v súťaži najlepších PR projektov - Prokop 2013 1. miesto za najlepší PR projekt na Slovensku v kategórii Regional Community Relations. Zároveň bol aj na shortliste v kategórii Event PR. BSK súťažil aj s ďalším projektom - The Chuck Norris Bridge, ktorý bol na shortliste v špeciálnej kategórii Best media placement.
„Samosprávy nemajú na podujatia veľké badžety ako súkromné firmy, preto aj tento projekt je dôkazom toho, že za málo peňazí sa dá robiť veľa muziky. Výhra nás teší o to viac, že sme obstáli v silnej konkurencii,“ zhodnotil bratislavský župan Pavol Frešo. Zároveň dodal, že z hľadiska rozvoja cykloturizmu je tento projekt vysoko efektívny.
„Našim cieľom bolo vytvoriť sezónne atraktívne podujatie pre rodiny s deťmi a cyklistov. Toto spojenie cyklistiky a aktívneho relaxu v prírode dotvára jedinečná pikniková atmosféra. Projekt podporuje zdravý životný štýl, rozvoj cykloturistiky aj spoznávanie zaujímavých miest v regióne,“ priblížil vedúci oddelenia marketingu BSK a autor projektu Jozef Adam. Toto už tradičné podujatie sa vlani konalo na dvoch miestach, v tomto roku sa bude konať na štyroch. Letnú sezónu kraj otvoril piknikom na Divokej vode v Čunove, pikniková sezóna vyvrcholí v septembri pri novom Cyklomoste slobody v Devínskej Novej Vsi.
Do 4. ročníka súťaže Prokop 2013 bolo prihlásených 52 projektov zo 14 agentúr (8 členských agentúr APRSR a 6 nečlenských agentúr), od 4 klientov a 3 subjektov štátnej a verejnej správy.
„Samosprávy nemajú na podujatia veľké badžety ako súkromné firmy, preto aj tento projekt je dôkazom toho, že za málo peňazí sa dá robiť veľa muziky. Výhra nás teší o to viac, že sme obstáli v silnej konkurencii,“ zhodnotil bratislavský župan Pavol Frešo. Zároveň dodal, že z hľadiska rozvoja cykloturizmu je tento projekt vysoko efektívny.
„Našim cieľom bolo vytvoriť sezónne atraktívne podujatie pre rodiny s deťmi a cyklistov. Toto spojenie cyklistiky a aktívneho relaxu v prírode dotvára jedinečná pikniková atmosféra. Projekt podporuje zdravý životný štýl, rozvoj cykloturistiky aj spoznávanie zaujímavých miest v regióne,“ priblížil vedúci oddelenia marketingu BSK a autor projektu Jozef Adam. Toto už tradičné podujatie sa vlani konalo na dvoch miestach, v tomto roku sa bude konať na štyroch. Letnú sezónu kraj otvoril piknikom na Divokej vode v Čunove, pikniková sezóna vyvrcholí v septembri pri novom Cyklomoste slobody v Devínskej Novej Vsi.
Do 4. ročníka súťaže Prokop 2013 bolo prihlásených 52 projektov zo 14 agentúr (8 členských agentúr APRSR a 6 nečlenských agentúr), od 4 klientov a 3 subjektov štátnej a verejnej správy.