Svojimi opakovanými žiadosťami zamestnáva príslušných pracovníkov úradu, ktorí mu musia v zmysle zákona o slobodnom prístupe k informáciám odpovedať v stanovenej lehote.
Autor TASR
Trnava 12. apríla (TASR) – Rekordmanom v počte podaní v zmysle infozákona je Trnavčan v dôchodkovom veku.
Od roku 2003 ich doručil sám alebo prostredníctvom ďalších osôb na Mestský úrad v Trnave zhruba 6000. Všetky sa, ako uviedol pre TASR hovorca radnice Pavol Tomašovič, týkali výkonu správy mestského majetku.
"V poslednom roku išlo len o desiatky podaní, ale frekvencia v predchádzajúcich rokoch bola podstatne vyššia," pokračoval Tomašovič. Muž podľa neho opakovane podáva podnety, potom spochybní odpoveď a žiada doplnenie a doplnenie doplnenia, odvolá sa na primátora, hlavného kontrolóra a v dvoch prípadoch sa už obrátil aj na súd. Ten však pochybenie v procese nezistil.
"Iniciovali sme viackrát stretnutie s ním za prítomnosti štatutárov mesta i zástupcov mestskej správcovskej spoločnosti TT-Komfort, nemalo to však konkrétnejší úspech," dodal hovorca. Muž sa podľa jeho slov pôvodne dostal do sporu so správcom a svojho času prestal aj platiť za služby.
Svojimi opakovanými žiadosťami zamestnáva príslušných pracovníkov úradu, ktorí mu musia v zmysle zákona o slobodnom prístupe k informáciám odpovedať v stanovenej lehote.
Od roku 2003 ich doručil sám alebo prostredníctvom ďalších osôb na Mestský úrad v Trnave zhruba 6000. Všetky sa, ako uviedol pre TASR hovorca radnice Pavol Tomašovič, týkali výkonu správy mestského majetku.
"V poslednom roku išlo len o desiatky podaní, ale frekvencia v predchádzajúcich rokoch bola podstatne vyššia," pokračoval Tomašovič. Muž podľa neho opakovane podáva podnety, potom spochybní odpoveď a žiada doplnenie a doplnenie doplnenia, odvolá sa na primátora, hlavného kontrolóra a v dvoch prípadoch sa už obrátil aj na súd. Ten však pochybenie v procese nezistil.
"Iniciovali sme viackrát stretnutie s ním za prítomnosti štatutárov mesta i zástupcov mestskej správcovskej spoločnosti TT-Komfort, nemalo to však konkrétnejší úspech," dodal hovorca. Muž sa podľa jeho slov pôvodne dostal do sporu so správcom a svojho času prestal aj platiť za služby.
Svojimi opakovanými žiadosťami zamestnáva príslušných pracovníkov úradu, ktorí mu musia v zmysle zákona o slobodnom prístupe k informáciám odpovedať v stanovenej lehote.