Do otvorenej debaty sa bude dať pridať priamou účasťou na videohovore alebo pomocou správ v chate.
Autor TASR
Trenčín 11. decembra (TASR) – Problematika reklamy a umelecko-vizuálnych produktov bude hlavnou témou sobotnej (12. 12.) on-line diskusie s odborníčkou na tému pôsobenia reklamy na diváka Luciou Spálovou a mediálnym manažérom festivalu Pohoda Antonom Repkom. Debatu nazvanú Reklama a divák pripravila Galéria M. A. Bazovského v Trenčíne.
„Debata sa uskutoční prostredníctvom platformy Zoom, do ktorej sa bude možnosť pridať aj bez predošlej registrácie a prihlásenia,“ informuje galéria na svojej webovej stránke s tým, že diskusia sa začne od 18.00 h.
Do otvorenej debaty sa bude dať pridať priamou účasťou na videohovore alebo pomocou správ v chate. Ten bude súčasťou hovoru v odkaze, ktorý zverejnia v deň konania sa debaty na webových stránkach, Facebooku a Instagrame.
„Debata sa uskutoční prostredníctvom platformy Zoom, do ktorej sa bude možnosť pridať aj bez predošlej registrácie a prihlásenia,“ informuje galéria na svojej webovej stránke s tým, že diskusia sa začne od 18.00 h.
Do otvorenej debaty sa bude dať pridať priamou účasťou na videohovore alebo pomocou správ v chate. Ten bude súčasťou hovoru v odkaze, ktorý zverejnia v deň konania sa debaty na webových stránkach, Facebooku a Instagrame.