Linku na zabezpečenie nákupov potravín, liekov a hygienických potrieb mesto zriadilo 18. marca.
Autor TASR
Handlová 19. júna (TASR) – Handlovská radnica v týchto dňoch ukončila činnosť telefonických liniek, ktoré zriadila v súvislosti s pandémiou nového koronavírusu. Slúžili na informovanie obyvateľov, objednávanie nákupov, ale aj ako psychologická a duchovná podpora. Informovala o tom hovorkyňa mesta Jana Paulínyová.
Prevádzku liniek zabezpečovali pracovníčky sociálneho oddelenia mestského úradu. Pomoc na Handlovskej linke podpory poskytoval psychológ Branislav Ondruška, duchovnú podporu zástupcovia katolíckej farnosti Peter Repa a Radovan Hasík. Všetci traja Handlovčanom pomáhali bez nároku na odmenu.
„Ako prvá bola zriadená linka pre seniorov. Fungovala od 16. marca a zamestnankyne sociálneho oddelenia Veronika Cagáňová a Zuzana Šaláteková prostredníctvom nej prijali celkovo 269 hovorov," uviedla Paulínyová.
Linku na zabezpečenie nákupov potravín, liekov a hygienických potrieb mesto zriadilo 18. marca. „S pomocou dobrovoľných pracovníkov v rámci projektu Pomôž svojej obci zabezpečili 95 nákupov a ich doručenie seniorom, ľuďom odkázaným na pomoc iných a obyvateľom v karanténe," priblížila.
Handlovská linka podpory začala svoju činnosť 3. apríla a poskytla podporu a poradenstvo ôsmim volajúcim, ktorých ťažil stres, obavy, pociťovali úzkosť a osamelosť.
Prevádzku liniek zabezpečovali pracovníčky sociálneho oddelenia mestského úradu. Pomoc na Handlovskej linke podpory poskytoval psychológ Branislav Ondruška, duchovnú podporu zástupcovia katolíckej farnosti Peter Repa a Radovan Hasík. Všetci traja Handlovčanom pomáhali bez nároku na odmenu.
„Ako prvá bola zriadená linka pre seniorov. Fungovala od 16. marca a zamestnankyne sociálneho oddelenia Veronika Cagáňová a Zuzana Šaláteková prostredníctvom nej prijali celkovo 269 hovorov," uviedla Paulínyová.
Linku na zabezpečenie nákupov potravín, liekov a hygienických potrieb mesto zriadilo 18. marca. „S pomocou dobrovoľných pracovníkov v rámci projektu Pomôž svojej obci zabezpečili 95 nákupov a ich doručenie seniorom, ľuďom odkázaným na pomoc iných a obyvateľom v karanténe," priblížila.
Handlovská linka podpory začala svoju činnosť 3. apríla a poskytla podporu a poradenstvo ôsmim volajúcim, ktorých ťažil stres, obavy, pociťovali úzkosť a osamelosť.